Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Osaisko kukaan auttaa vai onkohan tässä vaan asteltava lääkärille, mä vaan niin vihaan käydä lääkärissä. Eli kierukka laitettiin tammikuussa ja ensin oli tiputteluvuotoa 2 kk:tta ja sitten loppui vuodot kokonaan ja kaikki ok. Nyt ehkä kk sitten alkoi tulla aika ajoin tosi kovia alavatsakipuja niitä on varmaan noin 3-4 päivänä viikossa, muuten vaan silloin tällöin alavatsaa vihloo muina päivinä. Nyt pari päivää sitten alkoi taas tiputteluvuotokin ja kovaakin kovempia kipuja. Voisko kierukka olla pois paikoiltaan?

Kommentit (3)

ja minulla oli myös alavatsakipuja ja ylimääräistä vuotoa. Ultrauksessa havaittiin munasarjakystiä, jotka ovat kuulemma melko tavallisia hormoonikierukan käyttäjille. Kystätilanne tarkastettiin 4kk kuluttua ja olivat poistuneet itsestään, eli olivat ihan vaarattomia, mutta ehkä kannattaisi tarkistaa tilanne gynellä.

jos et halua raskaaksi. Mulla oli koko ajan kierukan laiton jälkeen tiputtelua + kuukautiset suurin piirtein ajallaan. Sitten alkoi ylimääräiset vuodot tiputtelun lisäksi ja yksi kaunis päivä kierukka oli vessapaperissa. Lääkäri totesi vaan, että todennäköisesti kierukka oli ollut pois paikoiltaan ainakin sen kaksi viikkoa. Onneksi en ollut raskaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

silloin tällöin ja välillä pitkään ja kipuja myös.

Joskus söin särkylääkettä. Kapistus on kuitenkin paikoillaan, kait, koska raskaaksi en ole tullut.

Ja kokeilin aina joskus, että tuntuu samalta kuin alussa, tosin joskus katoaa ihan kokonaan ja taas jonkun viikon päästä tuntuu.

Uusimmat

Suosituimmat