Vierailija

sain just reseptin jälkitarkastuksen yhteydessä minipillereihin...

onko minkälaiset?lkertokaa kokemuksia...

en oo ennen niitä syönyt,enkä muitakaan pillereitä.

Onko kellään kokemusta että pillerit lihottais....???

Onko kukaan muu syönyt minipillereitä imetyksen aikana?

Itse imetän,ja lääkäri sanoi että sopivat,mutta niitä täytyy syödä tauotta!

Kiitti jos joku jaksais vaivautua vastaileen... :)

terv,Joanna85

Kommentit (4)

Ei mitään oireita. Ainut on että ne kun pitäisi ottaa aina samaan kellon aikaan niin meillä menee kondoomeja lähes saman verran kuin ilman pillereitäkin. Unohdan säännöllisesti kerran viikossa ottaa pillerin juuri ajallaan ja on todella ärsyttävää käyttää kondoomeja viikon verran kun ei uskalla ilmankaan seksiä harrastaa.

ja roskiin menevät. Itsellä stressihermo repeää koko ajan, eli mielialavaihteluja, vauva muuttunut itkuisemmaksi, ja tiputteluvuoto vie hermot..ei paljoa kiinnosta seksi, kun saa miettiä vuotaako taas verta..jää suuseksikin saamatta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lihoin kyllä, vaikka imetin, ja olin turvoksissa. Ärsyttävintä oli jatkuva tiputteluvuoto, vei mieheltä halut, joten seksiä ei sitten paljon harrastettu. Ehkäisy kyllä toimi, mutta ei liene ihan tällä lailla tarkoitus...

vauvamme myös oirehtimaan; huusi illalla ja oli tuskainen, varsinkin pillerinottoajan jälkeen aina kun syötin. kolme viikoa niitä söin ja lopetin, niin jo loppui myös vauvan itkut. enkä usko et olis ollu sattumaa. muutenkin oon sitä mieltä et tollaista moskaa en enää ota. naiset on loppujen lopuksi pillereiden koekaniineja, vaikka lääkärit sanovat, ettei mitään oireita esim. imettäessä voi tulla. olin myös ite heti raivopäinen ja turvonnut ja jalkoja pisteli.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat