Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heippa!

Olisin tiedustellut onko täällä ketään jolla on tärpännyt heti keskenmenon jälkeen ja kaikki mennyt hyvin? Sain maaliskuun lopulla keskenmenon (11+2) ja nyt ensimmäiset menkat loppuivat, mutta ei tiedetä miehen kanssa, että uskalletaanko yrittää heti vai odotetaanko vielä toiset kuukautiset. Joten jos täällä on sellaisia odottajia, jotka ovat heti yrittäneet ja onnistuneet niin ilmoitelkaa itsestänne, kun tuntuu (muita palstoja lukiessa),että kukaan ei ole keskenmenon jalkeen enää onnistunut...:)

Naseli

Kommentit (5)

Km helmikuun alussa rv 6+4. Maltettiin odottaa lääkärin ohjeiden mukaisesti yhdet kuukautiset ennen kuin jätettiin ehkäisy pois. Toisia ei sitten tullutkaan ja nyt menossa rv 8+2. Sydänäänet kuultu ja kaikki ainakin tällä hetkellä hyvin.

Minulla km heinäkuussa ja lokakuussa ja nyt rv 29. Olen siis lähes heti tullut raskaaksi, kun on yritetty. Ennestään on kaksi lasta. Kannattaa varmistaa myös riittävä vitamiinien ja hivenaineiden saanti ennen raskautta, kysele vaikka luontaistuotekaupasta. Onnea yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yhdet kuukautiset tulivat vaikka ei käytetty ehkäisyä. Seuraavasta kierrosta raskaana,mutta se päättyi jo rv 5. Seuraavasta kierrosta raskaana,nyt rv 13.

Minulla keskenmeno 11/05 - johtui tuulimunasta. Annettiin vuotaa itsekseen ulos - ei siis kaavintaa, käynnistyspillereitä käytetty tms. - luonto hoiti. Gyne sanoi, ettei tarvitse odottaa ennen seuraavaa yritystä - emme sitten käyttäneet mitään. Seuraavia kuukautisia ei tullut - plussa tuli testiin - nyt 20. viikko menossa (19+2).

Mutta en ihan heti halunnut edes yrittää, halusin asiasta " toipua" kunnolla ja käsitellä sen loppuun. Sain keskenmenon tammikuussa 05, toukokuun lopussa jätettiin ehkäisy, kahdet kuukautiset, nyt odotetaan kovasti vauvaa syntyväksi, laskettuaika oli eileen eli RV 40+1 nyt.

Uusimmat

Suosituimmat