Vierailija

Johan järkikin kertoo että kodeiini hillitsee yskänärsytystä--> lima jää keuhkoihin--> keuhkokuume

Vinkkinä opiaatteja runsaasti käyttäviä potilaita tavatessanne, otathan crp:n säännöllisesti! Usein crp 200 ja parasetamoli pitää hyvin kuumeen poissa, kodeiini hoitaa mahdolliset kivut...

Kiitos.

Kommentit (11)

Mutta muistan vaan meidän lekureiden puhuneen tuosta duunissa lääkäripäivien jälkeen, itse en ollut kuulemassa. meillä kyllä näkuu kodeiinin liikakäytön yhteys keuhkokuumeeseen. Muutamia potilaita joka vuosi lähetetään sen vuoksi hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Johan järkikin kertoo että kodeiini hillitsee yskänärsytystä--> lima jää keuhkoihin--> keuhkokuume

Vinkkinä opiaatteja runsaasti käyttäviä potilaita tavatessanne, otathan crp:n säännöllisesti! Usein crp 200 ja parasetamoli pitää hyvin kuumeen poissa, kodeiini hoitaa mahdolliset kivut...

Kiitos.

Vierailija:

Lainaus:

Täytyykin duunissa kertoa, ettei tarvetta ensi vuonna lääkäripäiville tai muihinkaan täydennyskoulutuksiin, koska käyn säännöllisesti vauva-palstalla, joka auliisti minulle opettaa uusimmat hoitomuodot.

Ja muistathan myös, että kaikki muutkin osa-alueet on av-mammojen hallussa? Haluat sitten neuvoja farmaseutilta, kiinteistövälittäjältä, kätilöltä, stylistilta, sisustussuunitelijalta tai vaikka autonkorjaajalta, av on oikea paikka hankkia nuo neuvot.

:)))))))))))))))))))))

Tietysti tupakointi ja massiivinen kodeiinin käyttö nostaa riskiä. Totuuden suuntainen ainakin tuo, mutta tiedä riittääkö yskänlääkkeen kodeiinimäärä moiseen...

Täytyykin duunissa kertoa, ettei tarvetta ensi vuonna lääkäripäiville tai muihinkaan täydennyskoulutuksiin, koska käyn säännöllisesti vauva-palstalla, joka auliisti minulle opettaa uusimmat hoitomuodot.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat