Seuraa 

Onko jollain tietoa,että saako samarinia käyttää raskauden aikana?

Lilli81 35+4

Kiitos vautauksista etukäteen!

Kommentit (7)

muutaman kerran kun ei ollut Rennietä, eikä siinä kyllä lukenut ettei saisi käyttää. Mutta niin kuin joku jo laittoi, niin ilmeisesti ne suolat on siinä kenties haitallisia.

Mutta tämä vain minun mielipiteeni.

Nyyti

Hain sitten eilen sitä rennietä apteekista ja se auttoi aivan älyttömän hyvin! Mutta näköjään aika moni on sitä samariniakin käyttänyt niin voishan sitä joskus kokeilla jos rennie loppuu!

Kiitos ja kummarrus!

Lilli81 35+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen juonut Samarinia ihan alkuviikoilla rajuun pahoinvointiin ja sain siitä avun. Pahimmillaan join 3 lasia päivässä. Keskustelin asiasta neuvolassa, eikä terkkarilla ollut mitään Samarinin juomista vastaan, varsinkin kun verenpaineeni oli normaali sillä kolmen lasillisenkin annostuksella. Ei kait sillä ole kuin verenpainetta nostava vaikutus.

Itse olen ainakin käyttänyt samariinin purutabletteja ja mielestäni luin silloin tuoteselosteesta että sais raskaana ollessa käyttää! Alumiinia sisältävät närästystabletithan ovat kiellettyjä ja niitä varmaan ei enään monessa tuotteessa olekaan. Balnced Novum( tai jotain sinnepäin) oli tuote jota viimeksi apteekista hain...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat