Vierailija

Ei konstit enää riitä ja pakottamaan en ala. Pari kertaa onnistui, kun lupasin " palkaksi" tarran. Mutta se uutuuden viehätys loppui parin pissan jälkeen.

Kommentit (8)

Minä oon kirjottanut tänne monta turhautunutta aloitusta aiheesta. Sitten ajattelin, että olkoot. Ja kas kummaa, ihan yhtäkkiä poika 2v10kk alkoi käymään potalla ihan itse, eikä vahinkoja ole tullut yhtään kotona. (päiväkodissa vielä vaipat)

Kyllä lapsi sen oppii kun on itse siihen valmis!

Meillä tapahtu niin. Yksi ilta otin vaipan pois ja sanoin, että jos pissittää tai kakattaa, niin potalle täytyy mennä. Parit pissit meni housuun, mutta märät housut tuntui niin inhottavalta, että äkkiä lapsi tajusi potalla käynnin ihanuuden... Nykyiset vaipat kun on niin imukykyisiä, että tuntuuvat aivan kuivilta, vaikka pissaa olisi.

Tapahtuneesta on varmaan kuukausi, nyt vaippa on ainoastaan öisin. Mutta meillä onkin sit ongelmana tutista eroon pääseminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli vaikka 5 tarraa, niin saisi tsemppaus jätskin, seuraavan jätskin vaikka sitten kun on 15 tarraa.

Tai sitten vaan yrität selittää että isot pojat käy potalla/pytyllä ja vaipat on vauvoja varten. Menisi paremmin läpi, jos miehesi opettaisi näyttämällä esimerkkiä siitä kuinka miehet pissaa. Minusta 2-vuotiasta voisi yrittää opettaa suoraan pytylle.

ja vieläkään (pian 2-v) ei meinaa suostua potalle tahi pytylle! Sillon tällön saatta suostua. Olen yrittänyt aina uudelleen pienen tauon jälkeen huomaamattomasti opastaa potalle ja yrittänyt vaikka mitkä fanfaarit, kun tuotosta on tullut, vaan eipä silti onnaa.. Minuakin kiinnostais kaikki niksit, joilla potalle meno muuttuisi kivaksi:)

Myös wc:tä pienentäjineen on yritetty tyrkyttää.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä tapahtu niin. Yksi ilta otin vaipan pois ja sanoin, että jos pissittää tai kakattaa, niin potalle täytyy mennä. Parit pissit meni housuun, mutta märät housut tuntui niin inhottavalta, että äkkiä lapsi tajusi potalla käynnin ihanuuden... Nykyiset vaipat kun on niin imukykyisiä, että tuntuuvat aivan kuivilta, vaikka pissaa olisi.

Tapahtuneesta on varmaan kuukausi, nyt vaippa on ainoastaan öisin. Mutta meillä onkin sit ongelmana tutista eroon pääseminen...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat