Seuraa 

Onko moni käynyt ultrassa ihan vaan sen vuoksi että tulisi kohdun arven tms. tilanne tarkistettua?

Kommentit (2)

Hei.

En käynnyt ultrassa uuden raskauden alettua vaikka olikin 2vuotta sitten tehty sectio.

Synnytin 10pv:ää sitten toisen lapsen alateitse.

Sen verran minun kohdalla sektio arvella oli väliä, kun lapsivesi mani ja piti odottaa 24t ennenkuin voidaan käynnistää ja pitikin käynnistää " hellemmin" koska minulla on arpi ettei se repeä hm..tosin käytäntö Jorvissa on muutenkin odotella omia supistuksia ja seurata mutta kun minulla ei tullut niitä niin käynnistys on tehtävä ja siksi vähän varovaisemmin.

Ja tutkittiin toki vauvan kokoa ennen synnytystä ja kuvattiin lantio siis 4viikkoa ennen laskettua aikaa koska olin siis ensisynnyttäjä ja edellinen oli sektio että kyllä se sektio siellä " kummitteli" no hyvällä kuitenkin ja kaikki meni ok.

T:Jernia,2v poika ja 10pv:ää vanha tyttö.

Niin ainakin minulle on sanottu. Ei arven kestävyydestä voida rskaana ollesakaan sanoa mitään, vaikka minua on monesti ultrattukkin.

Sektion jälkeenhän on suosituksia siitä, millainen väli seuraavaan olisi hyvä olla. Minä olen kuitenkin tullut raskaaksi 3kk sektiosta ja lääkäri vain totesi, että kyllä kestää.

Sektion jälkeen raskaudet sujuu pääsääntöisesti normaalisti, mutta käynnistystä tosiaan ei tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat