Seuraa 

Tuli Vappuna juhlittua, ja sitten eilen tein testin, johon tuli himmeä, mutta selkeä haamu! Tänään aamulla tein " varmistustestin" , mutta siinä ei näy oikeastaan mitään. Eka testi oli OneStep-merkkinen, ja toinen Acon10. Nyt mietin että oliko se joku kemiallinen, vai voiko esimerkiksi nestehukka krapulassa aiheuttaa hcg:n määrän kasvua virtsassa? Että pitoisuus nousisi koska kroppa on niin kuivunut...

Jos kenelläkään on mitään tietoa tai kokemuksia, niin olisin niistä todella kiitollinen!

Kp on mulla nyt vasta 17/26.

-jeanel-

Kommentit (3)

Tuskin se krapula raskaushormonia saisi aikaan? Kp 17 on tosi aikainen vaihe testata. Yleensä missään testissä ei näy niin aikaisin mitään.

Itse miettisin lähinnä sitä, tuliko One Stepin haamu testiajan sisällä? Itse olen saanut One Stepillä haamun mutta se tuli testiajan ulkopuolella (vaikkakin vain minuuttien päästä testiajasta) ja raskaana en ollut.

Toinen vaihtoehto olisi kemiallinen raskaus, eli jonkilainen kiinnittyminen tapahtui ja sai aikaan sen haamun, mutta se " keskeytyi" saman tien ja hCG:n pitoisuus laski saman tien.

Toivotaan kuitenkin parasta!

Voisiko sinulla olla vähän pitempi kierto tässä kuussa? Vai onko se aina tuon 26pvää? Itse olen joskus testannut liian ajoissa (keskivaiheilla kiertoa) ja sain testiin selvääkin selvemmän haamun. Tein testin, koska olin niin väsy ja oli huono-olo. Tuli heti raskaus mieleen. ;) Jokatapauksessa, illalla rupesin miettimään, kun vatsaa koskee samalla tavalla, kun ovulaation aikaan. Seuraavan päivänä tein uuden testin ja se näytti puhdasta negaa. Luin sitten täältä, että muutkin on testailleet ovulaation aikaan plussia testeillä. Ihan sama, kun ovulaatio testiä voi käyttää raskaustestinä. Ilmeisesti toimii myös toisin päin! :) En tullut siitä kierrosta kuitenkaan raskaaksi, vaan vuoto alkoi tasan 14 päivää tuosta testistä, joten melko varma olen, että se toisiaan oli ovulaatio, mikä siinä näkyi.

Pidän kuitenkin peukkuja, että olisi vaan tuossa uudessa testissä ollut vikaa!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiedän kyllä että on tosi varhainen vaihe testata. Minulla on todettu pco, eli on todella epäsäännölliset menkat, ja nyt olen syönyt terolutteja, kiertopäivät 15-24. Eli siis näillä teroilla kierto on ollut 26. Voisihan periaatteessa olla ovulaatiokin, siis jos se tosiaan voisi näkyä haamuna raskaustestissä...? Kuitenkin tässä kierrossa olin tuntevinani oviksen kp 8-9 paikkeilla, joten periaatteessa olisi mahdollista jo näkyä testissä (äidilläni on lyhyt kierto, ja ovulaatio ollut juuri tuossa kp8 kohdilla).

Niin, enkä siis sitä ajatellutkaan että krapula saisi hcg:tä aikaiseksi, vaan että jos sitä on jo vähän, niin voisiko se olla vahvempana pissassa jos on juonut todella vähän? Niinhän sitä ainakin sanotaan että voi tulla väärä nega jos juo todella paljon vettä tms. ennen testin tekoa...

Tulipa taas sekavasti selitettyä, mutta toivottavasti saitte selvää :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat