Vierailija

Eli kertoivatko vanhempasi seksistä, naiseksi/mieheksi kasvamisesta millään tavalla. Oliko aihe vaihea vanhemmillesi, käsiteltiinkö sitä mitenkään..? Miten opit tietämään, mitä seksi on? Vai tiedätkö vieläkään?

=0)

Meillä kotona seksi oli No No-aihe aika pitkälle. Seurustelin nykyisen aviomieheni kanssa jo 16-vuotiaana, ja silloin ei ollut itselläni ainakaan vielä seksi mielessä kun yökylään tai sukulaisreissulle viikonlopuksi kinusin.. (uskokoon ken tahtoo..) ja vaikka kuinka vannoin ja lupasin olla kunnolla, äiti kielsi tylysti vetoamalla " himot ne on hiirelläkin" - sanontaan. Ja se siitä. Yökyläilystä taistelu loppui kun mennä tempaisimme kihloihin joku kuukausi tuon tapauksen jälkeen.

Varsinaista seksivalistusta, ehkäisyneuvoja tms en ole ikinä saanut. Itse hommasin pillerit tarvittaessa, kun ensin mutkien kautta sain selville, että mistä niitä saa. Olikin hassu tapaus, kun häiden jälkeen äitini tuli kerran käymään ja olin juuri ostanut uuden pilleripaketin, jonka tietty näki pöydällä.. " Apua, äiti tietää nyt, että harrastan SEKSIÄ!" =0)

Kommentit (9)

Äitini " tärkein" opetus oli että jos mies on poropeukalo, pitaa naisen opettaa mitä nappia painetaan ;D Pointtina se että seksuaalisuus on ihana ja hieno asia josta naisen tulee saada oma osansa. Avoin suhtautuminen seksiin. En ole nähnyt kikkeleitä kilometri tolkulla, eli en jaa kuin iltapäivälehteä avoimesta suhtautumisesta huolimatta. Kaunis ja nautinnollinen parisuhteeseen kuuluva asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Seksi kuului avioliittoon ja kun leffassa muhinoitiin, niin vanhemmat olivat vaivautuneen näköisiä.

Onneksi minulla on vain poikia, eli isä saa opettaa heille sitten tarvittavat asiat... minä en varmaan osaisi...

Vierailija:

Lainaus:

Äitini " tärkein" opetus oli että jos mies on poropeukalo, pitaa naisen opettaa mitä nappia painetaan ;D Pointtina se että seksuaalisuus on ihana ja hieno asia josta naisen tulee saada oma osansa. Avoin suhtautuminen seksiin. En ole nähnyt kikkeleitä kilometri tolkulla, eli en jaa kuin iltapäivälehteä avoimesta suhtautumisesta huolimatta. Kaunis ja nautinnollinen parisuhteeseen kuuluva asia.

aika pitkälti piti itse ottaa selvää. Ja selvää olen ottanutkin, sen voin sanoa!! Eli aika monen kanssa on pitänyt touhuta. Jostain syystä nuorempana olen nähnyt seksin jotenkin " pahana" asiana, tai jonakin vähän hävettävänä. Ehkä juuri siksi kun vanhemmat eivät niistä asioista puhuneet. Ainut mitä äiti taisi sanoa, oli se että " kai sinä tiedät että pitää käyttää kondomia ja pitemmässä suhteessa sitten e-pillereitä" . Wau.

Itselläni on aika avoimet välit tyttäreeni, pystymme puhumaan tällaisistakin asioista. Haluan että omat lapseni voivat kääntyä puoleeni missä hyvänsä asiassa.

mulle ei kerrottu juuri mitään. Aiheesta vihjailtiin siihen tapaan, että se on vaan teillä hormoonimyrskyisillä teineillä koko ajan mielessä, hyvin epänormaalia. Kukaan aikuinenhan ei juuri harrastele seksihommia eikä varsinkaan ajattele mitään siihen liittyvää.

Moniin asioihin nämä " kyllä minä tiedän mitä varten sinne on päästävä" -ajattelu tuli aina jostain mutkan takaa. Kaikki mitä halusin tehdä, johtui vanhempieni mielestä yliseksuaalisuudesta, joka oli ottanut minut pihteihinsä. Voisin sanoa, että jos silloin seksiä tuli joka tuutista, joten ei ihme että nuoret ahdistuvat suorituspaineista ;)

Veljeni kohdalla asia on ihan toinen, paljon ei juuri puhuta, mutta leikkiä lasketaan ja tyttöystävän vinttikamariin viemistä pidetään hienona miehen työnä ja aikuiseksi kasvamisen merkkinä.

Asiallinen oli suhtautuminen kotona. Kertoivat asiasta täysin häpeilemättä. Tosin sitten kun yläasteen vikalla aloin oikein paahtaa koulun kanssa, äitini harkitsi minulle rattopojan palkkaamista. ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat