Vierailija

kuuluu ihanaa kikatusta. ostin ison kylpyveneen johon molemmat lapset mahtuu yhtäaikaa. kyllä tykätään kylpeä...

Sivut

Kommentit (33)

Kai saadaan pian lukea Iltalehdestä et lapsi hukkui uutuusammeeseen kotona kun äiti jätti lapset ilman valvontaa!

Mää en jättäisi lasta ilman valvontaa. Nuoremman oltava 5- vuotias ja isomman vastuullinen.

Musta on uskomatonta lukea tälläsien vastuuntunnottomien vanhempien jupinaa että olis liiottelua jos jättää kasvatuksen ja valvonnan retuperälle.

Mikä on niin tärkeetä olevinaan ettei vanhempi voi olla kylpyhetkeä lasten kanssa? Netti, tupakointi?

Tiedän, että vahinkoja käy vaikka kuinka vahtisin. Yleisesti ottaen, uskokaa tai älkää, meillä mieluumin opetetaan lapsi esim kiipeämään itse oikein kuin estetään kiipeilyä jne. Ja on totta, että kylvyssä on sattunut vasta yksi " Vaaratilanne Lite" jolloin lapsiraukka lipesi istualtaan täyden ammeen pohjalle makuulle ja naama meni veden alle. Hän oli tällöin n. 1v3kk. Itku ja pelästys oli valtaisaa. Onneksi sukellusrefleksi toimi.

Silti... vaikka tilanteita tulee joka tapauksessa, en näe järkevänä oikein hankkia itselleen ikävyyksiä päästämällä pienen kylpemään yksin. En minä sitä jyrkänteen reunallekaan jätä kävelemään, ja autotielläkin pidän kädestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis yleensä kaikki kolme tyttöä yhdessä :). ja itse olen viereisessä huoneessa kuunnellut koko ajan mitä tapahtuu. välillä käyn katsomassa. ja hengissä ovat! nyt ikää 8v, 6v ja kohta 5v.

Vierailija:

Lainaus:

Joo, ehkä se ei huku siihen, jos tuuri käy. Silti en haluaisi joutua elvyttämään omaa lasta, soittamaan ambulanssia ja hoitamaan keuhkoputkentulehdusta potevaa lasta kuntoon.

täällä vastaa taas jotkut perverssit perheenäidit jotka haluu vaan saada kauheen show aikaan kommenteilla että lapsi hukkuu jopa sentin vesimäärään jos jää yksin kemmeneksi sekunniksi...

Kylppärin ovi on aina auki. Hän juttelee siellä itsekseen ja jos tulee hiljaista, kysyn mitä teet ja totta käyn vähän välii kurkkaamassa. Ja joskus on shampoo pullot tyhjentyneet, mut siitä on jo aikaa...:) ei tää elämä oo niin vakavaa...

En ikimaailmassa jättäisi 2,5-vuotiastani yksin kylpemään 10 sekuntia pidempään, enkä edes siksi ajaksi jätä mielelläni. Miettikää: lapsi päättää, että hei, kurkotampa tuolta ylhäältä tuon shampoopullon. Lapsi nousee vannassaan seisomaan, kurkottaa, kurkottaa... lipsahtaa, lyö otsansa lujaa vannan reunaan tai seinään tai hyllynreunaan! Lapsi menettää tajuntansa vaikka vain sekunniksi ja vajoaa vettä täynnä olevan vannan pohjalle, vetäen samalla likaista saippuavettä henkeen. Aikaa tähän kaikkeen menee ehkä 5 sekuntia. Vasta 10-30 sekunnin kuluessa loiskahduksesta alkaa äiti ihmetellä hiljaisuutta, huutelee, ja n. minuutin kuluttua ehtii kylppäriin asti katsomaan. Silloin lapsi on ollut jo veden alla ilman happea jonkin aikaa.

Joo, ehkä se ei huku siihen, jos tuuri käy. Silti en haluaisi joutua elvyttämään omaa lasta, soittamaan ambulanssia ja hoitamaan keuhkoputkentulehdusta potevaa lasta kuntoon.

Sanoin miehelle että pitäiskö mennä katsomaan mitä puuhaavat. Mies meinasi että mitäs ne nyt tuolla tekisivät. No, kun lapset tulivat pois sieltä menin kylppäriin ja meinasin lentää selälleni. Oli koko lattia saippuassa. Lapset olivat laittaneet hoitoainetta märälle lattialle ja saaneet siitä hyvän liukuradan. Saivat itse siivota kauttaaltaan saippuaisen lattian. lapset ovat 7- ja 9-vuotiaat.

sitä, että 9-vuotias kehtaa olla alasti vieläpä nuorempansa seurassa! Myö taidettiin olla kymmenen, kun tehtiin vessaan liukumäki kylpyvaahdon avulla. Ja oltiin alasti.

kyllä ap:n lapset voi kylpeä nätisti vaikka jonkun toisen vanhemmat lapset ei. onko pakko aina yleistää? ja mitä sitten vaikka ei osaisi,ovi auki kylppäriin ja tarkistuskäynnit mahdollisia.

en ole ap.

Joo tietysti, tuuria. Tuuriahan meillä kaikilla on jotka vielä olemme hengissä, emme ole hukkuneet, jääneet auton alle emmekä kuolleet tautiin.

Ei lapsi samantien huku ja kuole, vaikka veden alle joutuisikin!

Itse teen niin, että 3,5 -vuotias kylpee ammeessa, ovi on auki ja jos puheenpulputus ja loiske loppuu, huutelen ja käyn katsomassa. Ei taatusti meikäläisen lapsi vannaan huku!

ovi auki kylppäriin ja vanhempi lapsi 5v,joten osaa ilmoittaa jos on joku hätänä...haloo hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!te mammat tällä palstalla olette todella...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat