Vierailija

minulle sopivaa ja kortsu o ärsyttävä... Olen kuullut ja lukenut että miehelle sterilisaatio on " helpompi" juttu kuin naiselle; eli ei nukutusta ja nopea ja paranee hyvin.

Kertokaan naiset ja miksei miehetkin, miten kauan kestää ennen kun sen saa, saako ihan omalääkäriltä lähetteen, mitä maksaa yksityiselä ja onko pitkä jono kunnallisella puolella...pitääkö olla naisen mukana läkärissä jne...

Kommentit (8)

Ja tuolle edelliselle.. Miehen sterilisaation purku on helpompi tehdä kuin naiselle jos tulee katumapäälle. Tosin mieheltä voidaan myös siittiöitä ottaa ja hedelmöittää näillä nainen ruiskuttamalla siittiöt naiseen. Miehen spermaan asti siittiöt ei pääse mutta siittiöiden tuotanto ei lopu. 3 kk menee sterilisaatiosta että siittiöitä ei pitäisi spermassa enää olla ja tästä tehdään testi tuon 3 kk kuluttua.

Kehotan googlettamaan niin saat tietoa myös miehellesikin, miten operaatio tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvin meni ja erittäin tyytyväisiä ollaan=)

Varattiin aika yksityislääkärille joka kirjoitti lähetteen siltä istumalta koska kaikki kriteerit täyttyivät. Kesäaika kun oli, meillä meni valitettavasti todella pitkään, kesäkuussa kun lähete lähti, operaatio oli lokakuussa.

Minä itse olin lääkärissä mukana, mutta en tiedä vaaditaanko vaimoa sinne mukaan, tuskimpa.

Saattajan mies tarvitsee mukaan, meillä hän oli sisällä kello 9-14 välisen ajan, saatoin hänet osastolle, jossa lupasin hoitajalle hakea hänet myös pois. Ja hain kun soitti, yksin ei saanut lähteä parkkipaikallekkaan.

Homma maksaa päiväkirurgisen hoitomaksun eli 72¿.

Ainoa miinuspuoli koko hommassa on se, että miehelle kun alapäähän tulee jotain vaivaa, puhuu/valittaa siitä taukoamatta, sitä vaimon pitää muutama päivä jaksaa kuunnella=)

Tämä siksi,että ennen nipsastiin vain putket poikki (purku mahdollinen), mutta nykyisin pannaan putket poikki, poistetaan niistä pala ja solmitaan päät/poltetaan. Käytännössä purku ei onnistu. Lisäksi elimistö muutamassa vuodessa kehittää jonkinmoisen vasta-aineen siittiöille, koska kokee ne vieraiksi. Purku on siis käytännössä mahdoton.

Muuten toimenpide helppo, lähes kivuton, mutta niin lopullinen. Jos päädytte tekemään, niin pakastakaa kaiken varalta!

Nim. kaduttaa, kaduttaa, kaduttaa...

Mullekin lääkäri ehdotti, mutta tuntuis vielä liian lopulliselta toimenpiteeltä. Kun ei kuulema spermaa käytännössä pakastetakaan kaiken varalta..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat