Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

elikkäs meillä vauvalla tuli tänään yksi viikko täyteen ja pikkunen syö aivan hirveästi! Mulla ei ole maito oikein lähtenyt nousemaan, vaikka kuinka vauvaa pitäisin rinnalla ja lypsäisin.

Ollaan nyt sitten jouduttu korviketta antamaan ja kahden tunnin sisällä vaavi söi n20ml mun omaa maitoa(sain jopa niin paljon lypsettyä!), 2x40ml ja 50ml korviketta! nää on musta ainakin aika hirveitä määriä! huolehdinko turhaa vai voiko tää kertoa jostaki jotain?

ja tosiaan pidän tissillä melkeen koko ajan ja siltikkin vetää ainaki 60ml sen jälkeen! auttakaa mua.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

antoivat 2 vkoa vanhalle lapselle keskolassa jo yli 120 ml maitoa 4 tunnin välein ja jos ei mennyt alas niin sitten nenäletkusta loppu. Viikon vanha tais jo vetää 80-100 ml kerralla. Se tuntui hurjalta määrältä mutta keltaisuuden vuoksi piti litkiä nestettä paljon ja syöttöväli olikin se 4 tuntia joten paljon piti lapsen juoda

Syö hyvin, mielummin keittoruokaa, lihakeitto on parasta. Älä kysy miksi, mulle vanhukset neuvonu ja auttanu maidon nousuun. Jos pystyt niin ota lasillinen kotikaljaa ja tai ykköstä. Ja syö hyvin ja juo paaaaaaljon ja sitten koitat levätä. Pidä vauvaa vieressä ja imetä aina kun tuntuu siltä. Se maito kyllä nousee. Lepo ja ruoka on ne avainsanat. Ja se ettei hermoile. Rentouta hartiat ku imetät ja koita ajatella suloisia asioita vauvastasi.

Tepsiny mulle ja toivottavasti myös sulle. Sitä ei tiedä ennen kuin kokeilet. Onnea imetykseen! Ja jos tuntuu ettei se yrityksestä huolimatta onnistu. Elä pode morkkista, vaan anna lisämaitoa. Niin että vauvasi on tyytyväinen. Se lopettaa kyllä imemästä kun on kylläinen. Älä tuijota millejä. Vaan vauvasi tyytyväisyyttä. Muista kuiten että rintamaito on helpommin sulavaa ja vauva tarvii tiheämmin rintamaitoa kuin korviketta. Ja yösyöttö on tarpeen jotta se imetys alkaa onnistuun. Plääh. Mun kokemuksia vain! Kannattaa lukea ihan ajatuksella esim sitä äitiyspakkauksen imetysopasta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat