Seuraa 

Elikkä tuhru vuoto alkoi kp 25, normaali kierto on 34-35. Niin sit 3 päivää tuhruvuodon jälkeen alkoi oireita ilmaantumaan, rinnan todella arat, ruokahalu muuttui, maha turposi, alavatsaan särkee koko ajan, nukun varmaan 15 tuntia päivässä ja silti väsyttää, äkäisyyttä todella paljon, päänsärkyä päivittäin.. Niin nämä oireet sopii myös menkkoihin mutta miten ne alkoi melkein heti tuhrujen/ menkkojen jälkeen.. ongelmani siis onkin se että testit näyttää koko ajan vaan negaa.. Minulle oli selvää että nyt olen raskaana kun oireet alkoi niin outoon aikaan eikä niinkuin yleensä ennen menkkoja.. osaako joku sanoa mitä tämä on?? Voinko olla raskaana mutta testit ei sitä vieläkään näytä?? eli jos tuhruja ei oteta huomioon on kp nyt 41..

Kommentit (11)

ja oireet vaan voimistuu päivä päivältä.. kipu ei enään ole mitään menkka oireita muistuttavia jomotuksia(sellaisia ne on minulla aina ollut), vaan nyt tämä on jotain ihan muuta kipu on todella voimakasta nänneissä ekä rintojen sivuilla, vatsan kipu kanssa välillä melkein sietämätöntä..

Niin onko sulle tullut normaaleja menkkoja ollenkaan? Minkälaista sun tuhru on?

Sinuna varmaan kävisin veritestissä... sillä se selviäis het kerralla et ootko raskaana vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta jos edelleenkin testit näyttää negaa niin aika epätodennäköistä on, että olisit raskaana. Onhan näitäkin tarinoita olemassa, joten toivotaan toki, että sinulla olisi samanlainen tilanne, mutta käsittääkseni nykyajan testit ovat kyllä niin luotettavia, että kyllä ne tuossa vaiheessa jo näyttäisivät edes haaleaa viivaa.

Joskushan kuukautiset voivat jäädä kokonaan poiskin. Ja jostain olen lukenut, että poisjääminen tai tuollaiset tuhrut voivat olla esim. merkki siitä, että ovulaatiota ei ole tapahtunut ollenkaan, tästä en kyllä ole ollenkaan varma kun netistä luettua ties monennenko käden tietoa tämäkin on.

Sinuna tilaisin ajan lääkärille pikimmiten. Turha kiusata itseään enää kauemmin.

Hei!

Mulla kanssa ihmeellinen tilanne, kun la 29.4 tuli vähän ruskehtavaa vuotoa ja luulin että täti tuli, mutta ei kun ei su 30.4 tullut enää mitään muuta kuin valkkaria. Ajattelin että kohta ne alkaa, mutta ei vielä tänäänkään. Kummallista! Koskaan ennen ei ole ollut tämmöistä... Olen käyttänyt viime keskiviikkona yhtä homeopaattista tuotetta ja en tiedä voiko se aiheuttaa tämän, ei ole ennen kyllä aiheuttanut, mutta eihan sitä koskaan tiedä. Testata en uskalla, koska olemme yrittäneet vauvaa jo 9/05 alkaen ja tulosta ei ole tullut sekä turhia testejä on tullut tehtyä liian monta.

Saapa nähdä...

Omppu

Siis tiedän että menkat voi heitellä vaikka kuinka paljon tai peräti jäädä pois kokonaan.. Muuten en edes raskautta epäilisi ja odottaisin vaan seuraavia menkkoja, ihmettelen vaan näitä todella selviä oireita?? Voiko se muka olla mahdollista että ovis olis tapahtunu niin myöhään ettei testeissä vielä mitään näy?? En ole oikeastaan koskaan seurannut omia oviksia että edes tietäisin millon se olisi tapahtunut, koska ollaan miehen kanssa päätetty ettei tekemällä lasta tehdä vaan tulee kun sen aika on.. En halua että siitä tulee joka kerta pakonomaista siis seksistä.. Näin se on kyllä varmaan epävarmempaa mutta varmaankin loppujen lopuksi mukavampaa.. tulipahan taas selitettyä vaikka mitä..=)

Edelliset menkat alkoivat normaalisti jolloin kp oli 29. En ensin kiinnittänyt sen kummempaa huomiota niihin paitsi sitten myöhemmin. Yleensä verta tulee muille jaettavaksi varsinkin seuraavana päivänä, mutta näissä menkoissa suojaksi riitti pikkuhousun suoja. Veri oli hailakan punaista ja menkat kestivät kokonaista 6 päivää. Ihmettelin, että tuleepas verta vähän ja tosi kauan kestää.

No tein testin varmuuden vuoksi nyt maanantaina 2.5.2006 ja puhdasta negaa näytti. Aaattelin sitten vaan, että oli jostain syystä tosi oudot menkat. Olin jo aatellut, että josko ne olisivat niitä valemenkkoja. Luin niistäkin jo netistä ja niitä todellakin voi olla. Monet eivät ole sitten tienneetkään olleensa raskaana...

Viikonloppuna huomasin, että kylläpä maistuu ruoka koko ajan ja myös makea. Rupesin jo siitä miettimään jospa olisin sittenkin raskaana (testi negaa). No nyt eilen töissä jouduin oikeen väilillä pysähtymään kun niin vihloi alavatsaa... ehkä ne olivat tulen oviksen oireita (en oikein niistäkään tiedä miltä tuntuvat) tai sitten se oli jotain muuta.

Mutta kyllä minä sinuna menisin testiin ihan varmuuden vuoksi, mutta outoa on kyllä jos raskaus ei vielä näy apteekin testeissä...

Ei varmaan ollu apua, mutta minäkin mietin samoja asioita....

Tarita

viimeiset kunnon menkat alkoi 24.3 ja loppui 5 päivän päästä.. Ja tuhru kesti kolme päivää josta ekana ja viimeisenä tuli vain ruskeaa paperiin toisena päivänä vähän vaaleanpunaista verta.. sidettä en ollenkaan tarvinnu..ja näin ei ole koskaan aikaisemmin ollut, aina on verta tullut ja kunnolla..pakkohan se on jossain vaiheessa menna kunnon testeihin mutta en vaan viitsi sinne turhaan mennä jos joku näin lukemalla osaisi arvioida onko mahdollista että olisin raskaana vaikka testit on negaa..ja oireet ei ole mitenkään lieviä että niitä voisi itse keksiä..

mullakin on juuri sellainen kysymysmerkkiolo aiheen tiimoilta. Olen seuraillut joskus näitä keskusteluja ja nyt oli itseänikin mietityttävää ilmassa, joten päätin rekisteröityä ja osallistua keskusteluun. Joten Heippa vaan kaikille!!!

Kävin n. kuukausi sitten gyniksellä epäsäännöllisten ja vähäisten menkkojen vuoksi. Muutama edellinen kierto on ollut todella onneton, vain muutama tahra pikkuhousunsuojaan. Gyniksellä tehtiin ultra ja kaikki melko kondiksessa. Sain terolutia ja nyt siis ensimmäisen syönnin jälkeisiä menkkoja ei ole näkynyt. tai siis oli sunnuntaina muutama verinen tahda, eli siinä ne sitten kait olikin. Testasin varmuuden vuoksi, mutta Negaa näyttää.. Nyt vain mietin onkohan kp1 sitten ma ja milloin aloittaisin uuden Tero-kuurin. Onkohan kellään vastaavia kokemuksia. Ajattelin varmuuden vuoksi soittaa huomenna varata gynikseltä soittoajan ja pyytää ohjeita.

plussaa vaikka menkat oli yli 2 viikkoa myöhässä. Testailin erimerkkisillä ja kaikki negaa, ei edes haamua. Kun sitten pahoinvointi alkoi menen terveyskeskukseen testiin ja ihan selkeä plussa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat