Vierailija

Olen itse ollut noilla laivoilla viimeksi yli kymmenen vuotta sitten ihan parikymppisenä, ja meno oli mitä oli.

Nyt mietittiin, jos lähdettäis 1v. ja 3v. lasten kanssa käymään Tukholmassa. Onko vinkkejä, viking vai Silja? Kannattaisko ottaa joku A-hyttiä parempi ja isompi hytti? Muita vinkkejä?

Kommentit (6)

Ja suurinosa suositteli Siljaa.

Minä myös. On enemmän lapsiperheiden paikka. Siistimpi ja lapsiperheitä on paljon, ei rellestäjiä.

Minustakin promenade-hytti on lasten kanssa tosi kiva. Tykkäävät tosiaan katsella ihmisiä kävelykadulla.

ja kaikki oli kivaa ja ok. Lapsille paljon puuhaa ja ohjelmaa. Että tällainen ihan tavallinen sivistymätön opettaja-lakimies perhe kolmine lapsineen viihtyi ainakin ihan hyvin. Seisova pöytäkin oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja oli kivaa. Lapset 3v kaksoset ja 1v. Pallomeri oli suosittu meidän muksuilla (isommilla).

Meillä oli promenade hytti ja siitä oli lasten kiva seurata kävelykadun touhuja...

lapset tykkää katsella kävelykadulle hytin ikkunasta ja on se aikuisellekin mukavampaa kuin seinän tuijottelu. Lasten kanssa kun siellä hytissäkin joutuu vähän enemmän aikaa viettämään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat