Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aamulehti tiesi kertoa, että 15.5. alkaen Taysiin mennään synnyttämään eri reittiä kuin tähän asti. Seuraavien kolmen vuoden ajan. Ajo-ohjeita on jaettu ambulansseille, takseille ja neuvoloihin. Täytyypä käydä koeajamassa uusi reitti.

Myös äitipolille mennään 15.5. alkaen eri reittiä (pääsisäänkäynnistä), vaikka sekä itse poli että synnytysvastaanotto sijaitsevat edelleen vanhoissa tutuissa tiloissa.

hankalin 27+6

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitoksia paljon tiedosta! Eilen viä neuvolassa meinasivat että sieltä äitipolin " vanhasta" ovesta pääsee 15.5 asti mut täytyypä huomenna si varmaan jo mennä pääovien kautta seikkaillen äitipolille. Eiköhän se sieltä löydy :) Niin kun varmaan si svokin kun lähtö tulee täs varmaan ihan päivänä minä hyvänsä. Antsu77&rv 41+1.

Kävin äitipolilla heti pääsiäisen jälkeen ja jo silloin minulle sanottiin, että vapun jälkeen menee ovet kiinni, ja että polille pääovista. Ja kun siellä tänään kävin, aika heikolta näytti kävellä sisään vanhoista ovista. Joten pääovesta kannattaa polille jo mennä. Ja epäilen, että synnytysvastaanottookaan ei enää vanhoista ovista pääse. Oli sen verran paljon työmiehiä sillä nurkalla.

Ja synnytysvastaanottoon huomasin uudet kyltit. Eiköhän sinne synnyttämään löydä. Ja jos huolestuttaa, niin minulle kätilö polilta sanoi, että menee ensiavun kautta. Mutta kyllä viitat olivat selkät ja paikallaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat