Seuraa 

vauvallamme on outo tapa aina juuri ennen nukahtamistaan tosi väsyneenä viskoa päätään puolelta toiselle. tämä toistuu aina iltasin.

onkohan se ihan normaalia kun näyttää vähän kummalta, joskus mietin että onkohan se joku pakkoliike tai jotain.

joskus laitan nukkumaan mennessä kapaloon niin sinne rauhoittuu kun ei pääsee pyörittämään päätään.

Kommentit (8)

Eli juu, tosiaan, meillä 4kk ikäinen tyttönen ja joka yö sama homma, päätä viskotaan puolelta toiselle silloin kun on uni kevenemässä, eli kohta herää..

Yritän aina tutilla saada rauhoittumaan, joskus toimii, joskus ei. Jos ei yritä rauhoitella, saa pään heilutuksella itsensä itkemään ja havahtumaan. Ja sitten tarvitaankin jo tissi apuun.

Olen koittanut ympäröidä pään pehmeällä peitolla ym ettei niin paljoa pystyisi heilumaan.. mutta silti sitä siis on. Kai siis ihan normaalia tämäkin!!

caron ja typy synt. 6.1.06

tyttö 4kk viskoo päätään. Puolittain kyljellään ja puolittain selällään ollessa kääntää kasvot kattoa kohti ja paiskaa takaisin patjaa vasten ja uudestaan ja uudestaan... näyttää tosi hurjalta ja välillä rauhotan laittamalla käden kevyesti pään päälle. Mutta eiköhän ole vaaratonta! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pää heiluu puolelta toiselle, kun uni on kevyttä. Tyttö on reilu 3-kuukautinen. Tietääkö kukaan, mistä se johtuu? Mitä neuvolassa on sanottu?

heittääkö hän päätään puolelta toiselle? minulla on kohta 2kk poika ja jos pidän häntä sylissä kasvot rintaani vasten niin hän pyörittää päätään ja hieroo naamaansa minua vasten. välillä aika äkäisestikkin =) se näyttää tosi hupaiselta mutta en kyllä tiedä miksi näin tekee =)

jos hän ikäänkuin hakee sopivaa asentoa niinkuin esim. jotkut eläimet tekee pesää...

Aluksi oli juuri ennen nukahtamista tai sitten ennen heräämistä kovaa päänheilutusta. Mutta nyt ikää on jo 9 kk, ja heilutusta tehdään hereillä ollessa, näyttää olevan mukavaa kun silmissä vilistää. Olen kysynyt tästä lääkäreiltä ja neuvolasta, ei kuulemma syytä huoleen ole.

... on eka luokalla ja tekee edelleen just samalla lailla! en tiedä milloin on alottanut sen, ilmeisesti myös ihan pienestä. Ollaan joskus kysytty miksi hän tekee niin ja vastaus on että nukuttaa paremmin. tai uni tulee paremmin. eiköhän tuo ole ihan normaalia=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat