Vierailija

mitä tää oikein on? Ihan alussa raskaana ja henki haissut plussatestistä saakka. Hampaat on just hoidettu joten niissä ei voi olla vikaa. Hävettää kun ei kehtaa puhua kenellekään kun dunkkaa niin. :(

Kommentit (9)

kolme viikkoa sittenkävin hammaslääkärissä, joka poisti kaiken hammaskiven ja paikkasi yhdne reiän! Siitä lähtien olen joka ilta vielä langannut hampaita tunnollisesti. Ei voi olla hamapiden syytä tää haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Putsaa hampaiden välit ja pese aamuin illoin. Ei mulla vaan oon henki dösänny yhenkään raskauden aikana. Enkä oo kyllä ikinä vastaavaa kuullutkaan! HEH! Ja HAH!

Onko sulla lankain? Olin itse yllättynyt, miten järkky lemu lähti sieltä takahampaiden välistä, kun ostin ennen turhakkeena pitämäni lankaimen. Sillä vasta pääsin kunnolla pöyhimään pesäkkeitä. Enää en kyseisestä härvelistä luovu. :)

vähentää syljentuotantoa ja toisaalta vaikuttaa syljen happamuuteen ja siten suun bakteerikantaan.

Käytä paljon xylitol-pastilleja, tuovat pH:ta hyvälle tasolle, lisäävät syljeneritystä ja toisaalta ehkäisevät kariesta.

Onpas siinäkin... nauratko lapsillesikin noin jos ne kysyvät tietämättömänä jotain? Toinen kysyy apua ja tarvitsee nauvoa, ja sinä vaan naurat ivallisest?!

Monilla muillakin saattaa olla samanlaisia ongelmia. Ihmiset on yksilöitä, kuten varmaan sen tiesit? Luulo ei ole tiedon väärti...

Hei, et ole ainoa jolla on tämä sama ongelma. Minulla vaan sattuu olemaan pahan hajuinen hengitys raskauden lopussa... Kävin tällä viikolla juuri hammaslääkärissä. Suuhygienisti kehui hampaitani kuinka ne ovat valkoiset ja hyvin hoidetut- ainahan ne ovat olleet. Rakastan hampaitteni hoitoa!

Silti, enpä muistanut kysyä miksi tuntuu kuin suu/ nielu haisisi pahalle. Ennen tällaista ei ole ollut, mutta kaipa se menee ohi viimeistään synnytyksen jälkeen :) olisikohan hormooneilla taas näppinsä pelissä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat