Seuraa 

Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Uusimaa (kesäkuusta Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Teti ja olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

Vauhtinelikko Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Kuumeilija-69 minä 36v. ja mies 30v. Ensimmäistä kuumeillaan ja yritys aloitettu 08/05. Km takana 11/05.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ivfää eli koeputkihedelmöitystä (mitään varsinaista vikaa ei ole tosin todettu).

Trattis, vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi.

ei lapsia, koiria kaksi. yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Kommentit (2)

Mahtuuko mukaan?

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Pillerit olen lopettanut -93, vauvaa olen toivonut siitä asti enemmän tai vähemmän. 2 v. tosiyrittämisen jälkeen onnisti 1. clomikierrosta -99. Toista lasta en halunnut/jaksanut heti perään ja myöhemmin kariutui avioliittokin. Nykyisen miehen kanssa toivottu lasta 9/05 alkaen ja 1/06 clomit+pregnyl käyttöön. 5. ja toistaiseksi viimeinen clomikierto alkoi juuri. Tuloksena clomeista tähän mennessä 27 pv:n kuukautiskierto (aik 25-35 pv), mielialan vaihtelut ja finnit. Olisi mukavaa rupatella samanikäisten kuumeilijoitten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat