Vierailija

se ei ymmärrä että mä en tiedä mistä tää haluttomuus johtuu, joten en tiedä mitä pitäis asialle tehdäkään. yks osasyy kyllä nää läskit mitä mä yritän saada pois, kun ällöttää oma kroppa, niin ei se seksikään hirveesti kiinnosta. mutta kun se nyt sen mielestä ei voi olla mikään syy. mä myöskin lopetin pillerit, kun ajattelin että se vois auttaa. otin kylläkin horminokierukan tilalle, joten tais olla yks ja sama. mutta kun ei sekään _voi_ olla mikään syy. joten mun pitäis hakeutua hoitoon, onhan niitä seksiterapeuttejakin yms. juu, ja tuommoiset puheet nyt vasta pistääkin haluttamaan. ja sitäkään se ei tajua että se että se vähän väliä jankuttaa siitä seksistä niin ei millään lailla mun haluja lisää. mutta kun ongelma nyt on pelkästään mun korvien välissä.

Kommentit (7)

ja sillä ei oo mitään merkitystä että mä harrastan sen kanssa seksiä vaikka en itse haluaiskaan. -ap

Vierailija:

Lainaus:

ei seksittömässä liitossa ole kumallakaan hyvä olla.

Me tilasimme kaupungin parisuhdeneuvojalle ajan ja kävimme siellä 6 kertaa. Saimme puhuttua paljon asioita mm. minun syistä miksi seksi ei kiinnosta, itsetunto nollassa.

saimme apua, vaikka työtä on vielä edessä mutta ymmärän miestäsi kuten omaanikin, ei seksittömässä liitossa ole kumallakaan hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hae apua, jos et itse pysty tekemään asialle mitään. Mieti miltä miehestäsi tuntuu? Miltä itsestäsi tuntuisi haluavana osapuolena, jos toista ei kiinnosta? Ja jos mies uhkailee erolla, näytä hänelle ovea. Silloin on suhteessa jotain muutakin pielessä kuin seksi.

kuulema meille pitäis tulla vapaa avioliitto, eli luvalla pitäis päästä käymään vieraissa. oikeesti musta on useesti tuntunut että ero olis paras vaihtoehto, mutta kun toisaalta ei haluais luopua tästä kaikesta niin en tiedä.. mä en tiedä enää mistään mitään. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Miehen erouhkailut ovat aika rankkoja oireita siitä.

Miten teillä sujuu noin muuten?

erotaan pois! tai menköön hakemaan seksinsä muualta!

mua ei vaan huvittanut, kun lapset oli pieniä ja univelkaa paljon! ja aina vaan väsytti!

mutta eipähän tuo mennyt eikä eronnutkaan :)

Vierailija:

Lainaus:

erotaan pois! tai menköön hakemaan seksinsä muualta!

mua ei vaan huvittanut, kun lapset oli pieniä ja univelkaa paljon! ja aina vaan väsytti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat