Seuraa 

Tuntuu että mikä adhd- tapaus minulla mahassa onkaan.Sellaista rummutusta pitää pitkin päivää.

Olen yrittänyt kuulostella uni-/valverytmiä mutta ei tällä pullalla ole,nytkin tuolla mouruaa oikeassa laidassa.Ja potkut ja heilautukset alkavat jo tuntua melkosta voimakkailta.Huhheijaa sentäs!

Oumai rv 27+6

Kommentit (6)

viikolla 23+3 ja ollu jo pidempään sellanen menijä et oksat pois :D,toisaalta hyvä niin tietää pallerolla olevan kaikki hyvin!

mä herään yöllä monesti siihen kun yks potkii..

k.h.p ja tärppi

Vaikka vasta puolessa välissä ollaan raskaudessa, liikkeitä tuntuu todella paljon. Aina kun istun tai makoilen vähän aikaa, alkaa potkuttelu masussa - vauvalla tuntuu piisaavan energiaa äipänkin puolesta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun olen maininnut asiasta,niin " vanhat" äitit sanoo vaan " sellasta se kuule vaan on,yritä jaksaa" .Mutta en enään usko että tämä on ihan normaalia liikkumista.Siskolla tumautteli selkeitä potkuja ja melko säännöllisin välein.Tämä vekara oikein tuntuu kylpevän vedessään ja heittävän välillä kauhalla lisää vettä päänsä päälle-tyyliin :)

Se on kyllä totta että on ainaskin helppo huomata että vauva on masussa elossa mutta vähempikin riittäisi.Energiaa kuluttavaa hytkyä mukana.

Oumai ja pulla

Itse ajattelin myös tuota ADHD juttua, että josko meillä sellainen olisi tulossa. Monet sanoo, ettei liikkeitä tunne, kun on itse liikkeellä. Mutta kyllä meillä vauveliini on myös lenkillä mukana. Eli usein tunnen liikeet silloinkin. Nyt viikkoja 35+5 ja meno jatkuu edelleen. Ei rauhoitu, vaikka tila vähenee. Äidin napaa se yrittää työntää ulos ja peppu heiluu ylävatsassa puolelta toiselle. On kiva, että liikkuu, jotta tietää kaiken olevan kunnossa, mutta välillä on jo ahdistava olo, että olisi hetken paikallaan, että saisi katsoa vaikka telkkaria rauhassa. =D

Ja nyt saapui vielä närästys, kun se oikein möyryää. Eli potkii vielä vatsahapotkin ylös =). Mutta kyllä tämän kestää. Eikä enää aikaa kuin korkeintaan 6 viikkoa ;).

Mulla kans vauva heitteli noilla viikoilla voltteja tosi kovasti ja valvotti yöt kun oli niin aktiivinen. +30 jälkeen vauva rauhottui noin 70% ajattelin,että sillä on varmaan joku pielessä. Mutta se vain nukkui ja potki istukkaa niin en tuntenut potkuja. Samaan malliin se sielä jatkoi. Nyt rv:36 se taas pitää aika kovaa elämää ja neuvolantätikin ihmetteli,että ompas eläväinen vauva. Taitaa tulla oikea enregia paukkaus ;)

Toisaalta kyllä se on parempi,että vauva on aktiivinen niin tietää,että se on sielä masussa hengissä! Kyllä sen jaksaa!

Lilli81 35+5

Meillä masuasukki ei kovin paljoa päiväaikaan liikuskele. Luulen, että on varmaan jotenkin ahdasta, kun mä joudun istumaan päivät pitkät. Mutta kun illalla menen makuulle, niin johan alkaa ELÄMÄ!!!! Huh! Sitä sitten kestääkin melkein koko yön! Olen nyt viimeisen reilun viikon ajan nukkunut todella huonosti, kun masussa on elämä vaikka muille jakaa! Survotaan ja pyöritään, oiotaan jalkoja ja käsiä ja tuntuu, että tullaan läpi vaikka väkisin..

Esikoinen oli yhtä kova liikuskelija ja vauvanakin melkoinen yökukkuja. Onneksi kesäyöt on valoisia ja voi mennä vaikka ulos :D Kyllä tuolla tytöllä (pian 5 v.) on vieläkin tuota virtaa ihan tarpeeksi, mutta tuskin sillä mitään ylivilkkausjuttuja on. Veljelläni oli vauvana sydänvika ja leikkauksen jälkeen sille tuli hiukan tuota ylivilkkautta ja se oli kyllä täysin erilainen, kun tuo meidän tyttö. Tytöllä riittää mielenkiintoa pikkutarkkaan työhön ja muutenkin keskittymiskykyä, toisin kun veljelläni nuorempana..

Eiköhän tämä kakkonen ole samantapainen kuin esikoinen :)

~suviande ja öttiäinen 31+5~

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat