Seuraa 

Viikkoja nyt 5+6 laskurien mukaan. Eilen näytti vasta positiivista ja kokoajan voimakkaat kuukautiskivut. Tuntuu enimmäkseen selässä. Ehkä jotenkin supistuksien oloisia (olen synnyttänyt aiemmin).

Onko tämä normaalia, vai pitäskö ottaa yhteyttä neuvolaan tai jotain.

Voiko tuollaiset kivut viitata esim. keskenmenoon tai tuulimunaan tms?

Kommentit (4)

Itselläni oli todella voimakkaita alavatsakipuja päivittäin ensimmäisen 12viikon ajan. Kivut tulivat kohtauksina, aivan kuin synnytyspolttoja (tai pahat kuukautiskivut) ja samalla usein oksensin. Olin usean otteeseen tutkittavana ja vietin sairaalassakin yhden yön. Itseäni huolestutti kovasti, koska lääkärit eivät tienneet mistä kivut johtuvat ja pelkäsin keskenmenoa. Raskaus jatkui kuitenkin normaalisti ja kivut ja pahoinvointi loppuivat viikon 12 jälkeen. Älä siis ole huolissasi, itse lähes masennuin ja se ei varmasti asiaa auttanut. Ilmeisesti kivut johtuvat kohdun ligamenttien venymisestä. Nyt olen saanut tietää, että ne ovat melko yleisiä, kunpa olisin tiennyt tuolloin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse sain plussaa tuossa tovi sitten ja kas kummaa nyt toista

viikkoa kestävät `kk-kivut!` Itse säikähdin kanssa alussa, että mikä

lienee elimistössä, mutta tuo liittynee kai jotenkin kohdun kannatussiteisiin.. Menee vain mukavasti nyt töiden jälkeen aika siinä, että ei pysty/jaksa hirveenä spurttailla, niin hirveä olo. Kaipa tämä kolmantena raskauskuukautena helpottaa! ;)

Mulla on ollut ihan sinne +10 viikolle asti aina välillä sellassia menkkamaisia tuntemuksia, ja varsinkin alussa ne olivat täysin samanlaisia kuin ennen vuoto alkaa. Olin täysin varma, että on jo housuihin lorahtanut, mutta ei vaan ollutkaan :)

Onko sulla nimenomaan kuukautisKIPUJA vaiko sellanen tunne, että menkat alkavat hetkenä minä hyvänsä??

ONNITTELUT RASKAUDESTASI & IHANAA RASKAUSAIKAA :)

T: Je_Ni 17+3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat