Seuraa 

Kertokaapas kokemuksia Bumbo vauvanistuimesta. Onko se hyvä, kannattaisiko ostaa?

Tässä kuva tuotteesta:

[http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=1...|http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=525&toimi...

Kommentit (4)

Meidän nyt 6kk poika ei viihdy hetkeäkään paikallaan ja olisi halunnut istua jo 3kk ikäisestä. 5kk iässä oli vasta valmis oikeasti istumaan. Mutta bumbo otettiin heti käyttöön kuin vain mahdollista. Aina kun pojan on laittanut siihen, niin isotkin raivarit häviää. Nyt ei tosin ole niin suosittu kuin aiemmin, koska ei meinaa enää pysyä siinä(kään). Osaa siis kiemurrella siitä jotenkin pois.

Muut ovat jo maininneet hyviä paikkoja, missä bumboa voi käyttää. Meillä se on lyömätön myös kerrostalon pesutuvassa, ym. mihin vauva pitää saada hetkeksi pois sylistä.

Bumbo oli esikoisellakin ja hänellä sitä käytettiin paljon ulos ja sisään menojen aikaan, kun itse piti pukea/riisua. Lattialla ei olis viihtynyt hetkeäkään talvitamineissa.

Nyt meidän 3v esikoinen istuu bumbossa ja katselee telkkua. 1,5v nuorempi serkkupoika tykkää kanssa istuskella siinä ja oppi sen avulla potalla käynnin! Ennen bumboa pelkäsi pottaa!

Bumbolla on myös hyvä jälleenmyyntiarvo, mikä on tosi positiivinen juttu.

Moi,

Meillä lastenlääkäri antoi luvan käyttää Bumboa heti, kun jaksoi itse kannatella päätään 3kk vanhana ja jonkun verran on sitä käytettykin. Ainoa ongelma on ollut se, että meidän tyttö on sen verran hoikka, että olen pyyhkeellä joutunut neitiä tukemaan istuimeen, mutta hyvin tuntuu tyttö istuimessa viihtyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostin kakkoselle Bumbon, jota käytin lähinnä suihkussa, kun ammeessa oli jo hankala kylvettää vauvaa. Siinä 4-5kk iässä otettiin käyttöön,

Nyt bumbo on vielä varastossa, pitäisi hakea se tälle meidän kolmoselle. Kylvettäminen tosiaan on jo vaikeaa, kun tyttö 6,5kk potkii jo niin vimmatusti ammeessa, että pää hakkaa ammeen päähän ja vettä roiskuu äidin silmille. Vähäisiä aikoja olen käyttänyt bumboa myös muuten istuimena tai esim, varasyöttötuolina.

Jossain vaiheessa kakkosella tuli vaihe, ettei enää sopinut bumboon istumaan, kun reidet oli jo niin pulleat. Mutta nyt kakkonen on jo 2,5-vuotias ja sopii edelleenkin siihen istumaan,

Itse käytin bumboa syöttötuolina ennen oikean syöttötuolin hankkimista (6kk). Tyttö harjoitteli istumista bumbossa lyhyitä hetkiä kerrallaan. Pesuhuoneessa myös tosi kätevä, jos täytyy hetkiseksi laittaa mukelo "kädestänsä jonnekin", samaten vauvauintireissulla. Muistaakseni aloin käyttämään bumboa kun oli n.4kk.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat