Vierailija

Onko kukaan saanut kahta lasta (ei siis kaksoset) saman vuoden aikana? Meidän vauva noin 3kk ja tänäkin aamuna oli tosi huono olo... Pikkasen mietityttää, ett oisko sitä raskaana. Testin ostoon en kyllä vielä lähde (niin monta negaa on tullu jo elämän aikana testattua), oottelen, ett tuleeko niitä oireita vai ei... Ja voihan tuo kai ens vuoden puolelle mennä kun ei voi tietää millon on " raskautunut" , jos ees on... Vaik ei mua haittaa vaik samalle vuodelle kaks syntyskin...

Kommentit (6)

En kyllä edes tiennyt, että synnytyksen jälkeen ensimmäisinä kuukausina raskautuminen ois helpompaa=)=) Mutta kuten jo sanoin, lapsi olis ihan tervetullut.

Mun miehellä on sitä 10kk vanhempi sisko, mutta ovat kyllä syntyneet eri vuosina. Ei siinäkään auttanu imetys=)

Mä nyt vielä kattelen tätä tilannetta, ett mihin suuntaan kallistuu. Voihan ne menkatkin ihan hyvin olla alkamassa. Jos oon raskaana, ni eihän tässä mikään kiire oo...ei se viel ihan synny...=)=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

työkaverilla on: esikoinen syntynyt tammikuun eka päivä ja pikkukakkonen joulukuussa.

Lisäksi meidän luokalla koulussa oli sisarukset syntyneet samana vuonna just niin että toinen tammikuussa ja toinen joulukuussa.

Vauva n.3kk. Ja nyt olo on omituinen, erinlainen kyllä kuin silloin kun esikooista aloin odottamaan. Ajattelin, että menkat on alkamassa, mutta ei ole näkynyt. Testiä en ole vielä tehnyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat