Vierailija

Haluu välttämättä saattaa 8½v lapsen kouluun lähes joka aamu (koulukyyti hakee tien toiselta puolelta, rauhallinen omakotialue) vaikka voisin sen tehdä itsekkin, mutta musta ton ikäinen sais kyllä jo opetella itsekkin ylittämään tien. Käy kyttäämässä meidän elämää tai siltä se ainakin tuntuu. Ero lapsen isästä tuli jo 9v sitten ja molemmilla on uudet puolisot. No tänä aamuna yllättäen näin verhoja avatessani et se oli meidän takapihalla ja puoliks varastossa ja en vaan käsitä mitä se sieltä haki?! Ei pitäis olla kenelläkään asiaa mun takapihalleni muutoinkaan... Talo on mun ja lapsen isä ei siellä koskaan ole edes asunu! En sanonu sille aamulla mitään, mieli teki mut en viitsinyt lapsen kuullen alkaa räyhäämään ja lähdettiin lapsen kanssa aamulla samaan aikaan.

Ja muutoinkin, kyseinen ihminen sopii aina lapsen sinne menemiset lapsen kanssa, multa ei edes kysytä! Kesälläkin lapsi oli haettu yökylään mun tietämättäni! Onneks lapsella on kännykkä!

Joskus vaan tuntuu ettei ex-anoppi muista ettei ole mun lapsen äiti...

Kommentit (3)

Kerran kävi näin, ei pyytänyt lasta yli vuoteen luokseen vaan sopi kaikki asiat poikansa kautta ja hyvä kun edes morjesti kun kaupungilla nähtiin...

T:Ap

Mitä saa tehdä ja mitä ei.

Muista keskustella hyvässä hengessä ja ole onnellinen että lapsella on mummo joka välittää vaikka ero tuli aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat