Vierailija

Puhutaan just että eihän tuo nyt niin hirveän näköinen ole. Ihmetellään ja taivastellaan kun pitää käyttää niin paljon rahaan naaman hoitoon ja yleensäkin vaan kummastellaan että mikä tuossa nyt niin kauheaa on, maailmassa on pahempiakin asioita kuin pari näppyä.

Kommentit (25)

Ja toivon että teille minun ongelmani väheksyjille räjähtää naama täyteen finnejä ja epäpuhtauksia! (OIKEIN KUNNON AKNE) Siinäpähän sitten tiedätte miltä se tuntuu kun naama on kuin petolinnunperse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ne finnit olivat myös kivuliaita. Kyllä se kummasti vaikeuksien ja sairauden keskellä masentaa entisestään jos naama on täynnä kipeitä ja rumia finnejä. Muutenkin sairastellessa piti itseään maailman hirveimpänä ihmisenä, niin siihen päälle vielä se että ajatteli olevansa myös rumin.

Olinkohan nro 12

Kyllä kasvot tulisi puhdistaa siihen tarkoitetuilla aineilla. Jos jollakulla on luonnostaan niin " helppo" iho, että vesi ja saippua riittää, niin ei muuta kuin onneksi olkoon.

Mutta kun monet ihan avoimesti tavatessa kommentoivat naamaani, kyselevät etteikö kevätaurinko ole yhtään auttanut jne. Sitten huokaillaan myötätuntoisesti ja kysytään ne fiksuimmat kysymykset, että ootsä yrittänyt hoitaa tota mitenkään tai kannattaisiko muuten mennä vaikka ihan ihotautilääkärille.

Puhumattakaan mitä näkyviä vammoja mulla on ja esikoinenkin on sairas. Ei jaksais kenenkään naama kiinnostaa... Mittasuhteet järjestykseen, hei!

Mieti miltä tuntuu liikkua ihmisten ilmoilla kun naama epätasaisen kirjava ja näppyjä täynnä! Ja ihmiset tuijottavat! Joskus joku lapsi kysynytkin että mikä tuon tädin naamassa on!?!?!?

tai joku muu turhamainen kotkotus. Lueppa kirja Omaishoitaja arjen ristiaallokossa niin asettuu tuo naamaongelmakin oikealle kohdalleen. Toisilla on paaaaljon muitakin ja pahempiakin ongelmia elämässään.

Esim. mun tapauksessa ei ollut todellakaan ainoa tai suurin asia, mutta vaikutti kuitenkin mielialaan. Mulla on ollut vakavaa sairautta yms., takana kahden vuoden sairaus" loma" jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat