Vierailija

Kommentit (42)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies juo ja on muuttunut nyt myös väkivaltaiseksi. Sisko ei uskalla erota, kun pelkää miehen reaktiota. Osasin sanoa vain, että se, mikä ehkä tapahtuisi asuttaessa eri osoitteissa voi ihan yhtä hyvin tapahtua yhteisessä kodissa.

Hitto kun joku päättäisi puolestani. Toisaalta ei mitään järkeä testata kun menkat tuli, mutta toisaalta tämä olo kyllä kielisi raskaudesta. Kun menkat oli niin lyhyey ja oudot ja nyt väsyttää, rintoja aristaa ja on öklö olo.

Tai sitten TAAAAAAAS vaan kuvittelen.

Miksi, miten voi, olenko niin kauhea, kamala, ruma, miten tulen kestämään sen, että hän löytää uuden rinnalleen, jota rakastaa yli kaiken, miten selviän taloudellisesti, miten esikoinen suhtautuu asiaan, miten selviän toisen lapsen synnyttyä kahden lapsen kanssa, masennunko, ... Miten ylipäätänsä minulle voi käydä näin.

Äiti tulee junalla ja pitäisi hakea asemalta, mutta onko mulla autoa...hmm..vai vienkö miehen treeneihin ja haen sitten pois niin, että tyttö jää mummunsa kanssa meille siksi aikaa. On tää nii hankalaa!

Ja miten minä autottomana ja ajokortittomana lähden lasta viemään monen kilometrin päähän päiväkotiin. Siinä tulee tytölle yli tunti lisää päiväkodissa oloaikaa joka päivä. Harmittaa niin vietävästi tää tilanne...

Että tehäänkö kaupungille hakemus vai saiskohan työsuhdeasunnon... Pienemmistä asioista päässä pyörii noi kukka- ja yrtti-asiat, että muistasin nyt kaupungilta ostaa ruukkuja ja multaa. Kaks kertaa oon jo unohtanu...=)

näkyy tililläni katevarauksena!?! Ei mitään havaintoa mistään sen hintaisista ostoksista. Pankista käskivät odottelemaan että mikä se on kun menee tililtä... :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat