Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (8)

siivouksesta ja sisustuksesta. Matot täytyy olla juuri oikein päin ja suorassa, imuroi joka päivä jne. Ja vierailee harva se päivä äidin meikkilaukulla ja laittaa hiuksiaan peilin edessä. Mikä lie tulee...;)

kohta täyttää 6 vuotta ja on hirmuisen tarkka mitä on päällä. itse yleensä kyllä valitsee vaatteensa kaapista ja yllättävän hyvin pukeutuu tuon ikäiseksi ja vielä miespuolinen ;)

minusta on kiva juttu että pojatkin on kiinnostuneita vaatteista. ja ettei kelpuuta mitä tahansa risaisia vanhoja housuja jalkaansa, mitä kyllä joskus näkee lapsilla päällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kulkeekin aina ihan fiksuissa vaatteissa - eikä takuulla ota esimerkkiä äidistään tai isästään. Ennemminkin hankkii virikkeitä televisiosta ja lehdistä.

Sekä oli kuulemma hyvin tarkka ruuasta, sisustuksesta yms. Ja minä siskona en taas välittänyt yleensä pahemmin mitä oli päällä. Veli ostikin jokusen kerran minulle teini-iän lähestyessä vaatteita, kun ilmeisesti alkoi häiritsemään. Ja samanlainen veljeni on yhä aikuisena. Pukeutuu hyvin ja asunto melkein kuin sisustuslehdestä. Minä taas...no olen sentään vähän parantanut noista ajoista, mutta ei aina jaksa vieläkään kiinnostaa.

Meillä 5-v., jolla on kyllä niin tarkka vaatemaku, että välillä menee hermo. En kuitenkaan näe asiallisena, että väkipakolla pakottaa lapsen laittamaan hänelle epämiellyttäviä vaatteita. Lapsi kuitenkin kulkee siis siisteissä ja "hienoissa" vaatteissa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat