Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (9)

myös minulle puhutaan vain silloin, kun tarvitaan apua tehtävissä.. Olen monesti miettinyt etten auta, mutta en viitsi olla auttamatta.. Liian kiltti olen, älä sinä ole! Mut ei kannata ottaa vakavasti. Mua ainakin naurattaa tuollaiset tyypit.

t: se sosiaalinen kolmonen

Olen jättänyt muutamia kavereita tietoisesti pois ystäväpiiristäni juuri tuon vuoksi mitä ap tarkoitti kirjoituksellaan. Kai toi jatkuisi vielä eläkeiässäkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomasin tämän omassa koulussani, kun " kaverin kaveri" palasi pitkän poissa olon jälkeen. Minulle ei enää edes puhuta, tai se on todella vaikeaa. =D No, eipä haittaa. Olen sosiaalinen ihminen ja seuraa riittää. Huvittaa lähinna.

Mutta olen kyllä huomannut samaa monissa paikoissa, eli käyttäydytään lapsellisesti tuollaisissa kaveriasioissakin..

Itselläni lapsena oli kummallinen kuva aikuisesta; luulin, että kaikki aikuiset ovat järkeviä, eivät koskaan kiusasa toisiaan tms, ja että aikuiset tavallaan ovat kaikki keseknään pitämässä yhtä.

Muistan vielä sen päivän kun totuus valkeni! Hölmöistä lapsista/nuorista voi myös kasvaa hölmöjä/idioottimaisesti/tyhmästi käyttäytyviä aikuisia!

Tunsin sellaisen naksahduksen sisälläni, kuten silloin kuin oivaltaa jotain, mitä ei sitten koskaan unohda.

Se oli kurjaa, koska olin aina innolla odottanut pääseväni mukavaan aikuisten maailmaan, mutta nyt joutunut huomaamaan että kakaraoitahan tämä on täynnä.

Eli siis, ihmettelen syvästi että lähes 30 ihmiset eivät kykene olemaan kolmestaan, vaan aina joku on ulkopuolinen ja jätetään asioissa ulkopuolelle - tahallisesti.

ymmärrän tämän yläasteelaisilla mutta tämä jatkuu näköjään läpi elämän joillakin!

kuitenkin jos liikumme kolmistaan, minut jätetään tarkoituksella sivuun ja pyydetään sitä toista kahville sanoen että saatais jutella rauhassa....

vähemmästäkin tajuaa että seura ei kelpaa! mitään en ole kuitenkaan tehnyt että minä ansaitsisin tällaista kohtelua!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat