Vierailija

Turkkiin Marmarikseen vai Kreikkaan Rodokselle?

Kommentit (25)

Olen käynyt Rhodoksella yli kymmenen kertaa. Häämatkallakin siellä. Ruoka hyvää. Kreikkalainen salaatti ja Mussaka. Aurinko, hygienia, kielitaito, eurooppalaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Turkki ei ole enää halpa,hinnat nousseet tolkuttomasti viime vuosina,hintataso varmaan sama molemmissa maissa. Itse menisin Kreikkaan tänä vuonna,koska Turkissa luvattu levottomuuksia lomakohteisiin.

samoin mm. espanjalaisilla vangeilla on yhteyksiä Kreikkaan ja he ovat mm. räjäyttäneet pommeja Kreikan suurlähetystössä ja kreikkalaisessa postissa jossa kaksi ihmistä loukkaantui.

Turkkiin on aivan turvallista matkustaa, aina keväällä uhitellaan kun matkailukausi alkaa mutta eipä siellä juuri mitään ole tapahtunut. Yhtä lailla pommin uhriksi voi joutua Suomessa tai Saksassa tai missä tahansa muualla.

Haaveena on että vuoden päästä kesällä

pääsisimme lähtemään Kreetalle.

Siellä kerran käyneenä,ihastuin paikkaan.

Ruoka oli ihanaa,ihmiset ystävällisiä ym.

mutta itse en kyllä sen halpuuden takia Turkkiin lähtisi, se on kuitenkin islamilainen maa ja sen huomaa.

Rodoksella on todella lämmin tunnelma, ihmiset ovat ystävällisiä, ei pahempaa tyrkytystä vaan saa kävellä rauhassa, vesijohtovettä voi juoda ja ruokaa syödä turvallisesti, kaduilla uskaltaa kävellä myöhään illallakin. Etenkin jos on lapsia mukana, niin lähtekää ihmeessä mieluummin Rodokselle.

Siellä ei saa edes naiskansanedustajat ja yliopisto-opiskelijat käyttää huivia. Turkkilaiset naiset sai äänioikeudenkin kymmeniä vuosia aiemmin kuin mm. sveitsiläisnaiset, Turkissa oli naispääministeri kauan ennen Suomea jne.

Vierailija:

Lainaus:

Turkki ei ole enää halpa,hinnat nousseet tolkuttomasti viime vuosina,hintataso varmaan sama molemmissa maissa. Itse menisin Kreikkaan tänä vuonna,koska Turkissa luvattu levottomuuksia lomakohteisiin.

Olen ollut eka kerran Kreetalla -82 (olin 12v.) ja siellä oli ihanaa.

Seuraavan kerran menin kirjoitusten jälkeen sinne ja oli taas mahtavaa.

Viime syksynä olin Kreetalla kolmannen kerran, nyt miehen ja lapsen kanssa ja oli mahtava matka.

Kaikkina näinä kolmena kertana: ruoka ollut hyvää ja puhdasta (kukaan ei ole koskaan sairastunut ripuliin yms.), ihmiset ovat ystävällisiä, rehellisiä ja kohteliaita, rannat puhtaita. Kreikkalaiset ovat lapsiystävällisiä.

Turvallinen olo ollut joka paikassa.

SUOSITTELEN

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat