Vierailija

En yhtään jaksa olla kiinnostunut kaverini (tai kenenkään muunkaan) polttareista. Häihin osallistun mielelläni. Onko paha jättää menemättä polttareihin ilman " kunnon" syytä, vai pitääkö alkaa sepittää valheita?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikö muka riitä, että sanoo, ettei tule?

Jos morsian loukkaantuu, se on hänen aivan oma ongelmansa. Miksi morsian yleensäkin pitäisi loukkaantua?

Toinen ei saanut töistä millään vapaata, oli töissä toisessa kaupungissa.

Toinen oli jo ostanut lentoliput kaukomaille, jonne oli muuttamassa vuodeksi (ei siis päässyt häihinkään).

En tietenkään loukkaantunut. Mutta harmitti, olis ollut kiva jos polttareissa olis ollut enemmän kavereita (kuin 5). Kun ei ole kauheasti noita läheisiä kavereita. Tai siis ihanat polttarit oli kyllä.

Mun mielestä ei ole missään nimessä reilua jäädä pois vaan sen takia, että ei huvita!

Hyväksyttäviä syitä jäädä pois, voisivat olla:

-Raskaus ja siihen liittyvä jaksaminen

-ei saa lapsia mihinkään hoitoon

-ei saa töistä MILLÄÄN vapaata

Jos syyt ovat muita kuin edellä mainitut, niin valehtele sitten, ettei morsian suotta loukkaannu tärkeänä päivänään.

-olet sairas

-olet matkoilla

-mummollasi on hautajaiset

-lapsellasi on syntymäpäivät

Mutta tosiaan, tämä morsian kelle olen pippaloita järjestämässä, loukkaantuisi verisesti jos joku jättäisi ilman hyvää syytä tulematta.

-Ja ehdotus, jos et missään nimessä aio mennä, muista morsianta jollain tavoin. Lähetä vaikkapa joku tehtävä(kirje) ja tykötarpeet jonkun kaverin mukana polttareihin.

Omista polttareistani jäi pari kaveria pois, ja olen heille siitä kiitollinen. Vielä tosi moni muukin olisi saanut jäädä, sillä väkeä oli aivan liian paljon minun makuuni. En tosin koko polttareita halunnut, mutta paljonkos nuo minun mielipidettäni asiassa kuuntelivat.

Mutta ymmärrän tietysti kyllä, että joku toinen loukkaantuu. Tosin jos polttarit järjestetään taiteen sääntöjen mukaan, niin eihän morsian edes tiedä, keitä kaaso sinne on kutsunut...

Morsianhan on polttareiden ainoa vieras, ja muut ovat juhlan järjestäjiä. Mukana ovat ne, jotka ovat. Itsekin todennäköisesti muusta joukosta ihan erilaisena ihmisenä " pilaisin" tunnelman, joten harkitsen pois jäämistä.

Itseni on niin vaikea ymmärtää tuota polttarivouhotusta ja päivän " tärkeyttä" , taidan olla turhan tosikko. Mielestäni hääpäivä on se tärkeä päivä...

AP

Vierailija:

Lainaus:

En yhtään jaksa olla kiinnostunut kaverini (tai kenenkään muunkaan) polttareista. Häihin osallistun mielelläni. Onko paha jättää menemättä polttareihin ilman " kunnon" syytä, vai pitääkö alkaa sepittää valheita?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat