Työnsin melkein 7-vuotiasta lastani rattaissa, olimme menossa lääkäriin,

Vierailija

lapsi oli satuttanut jalkansa, kävimme ensin terveyskeskuksesa ja sitten menimem bussilla lastensairaalaan röntgen kuviin, eli siksi lapsi oli rattaissa, on vielä isokokoinen ikäisekseen, nauratti kun ihmiset tuijottivat meitä, ajattelivat varmaan että onpas laiska äiti ja lapsi kun vielä rattaissa työnnetään..

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

kun meillä vielä rattaat ollu kellarissa...tarttettu välillä kun tutut käyvät kylässä ja kun autolla tulevat ei ole ollut mukana omia rattaita pienille muksuille, kun nääs ollaan ulkoiltu sitten yhdessä... ap

Vierailija

Poika ei pystyny kävelemään ja lääkäriin oli päästävä kolmanteen kerrokseen. Kantaa en isoa kaveria jaksanut ja muuta en keksinyt.

aika paljon tuli vihaistakin kommenttia muilta, katseista puhumattakaan

Vierailija

Olimme kävelyllä koko perhe ja esikoinen sai uusista kengistä karmean rakon kantapäähän. Oli lähtenyt luvatta ilman sukkia... Itkuhan siinä tuli, joten ei muuta kuin kuopus kävelemään ja esikoinen rattaisiin loppumatkaksi. Kävelimme ilman mutkia suoraan kotiin.

Kyllä muakin huvitti ihmisten katseet ja olihan se kieltämättä aika koomista, kun iso likka istuu kyydissä ja pikkuveli taapertaa vieressä :-)

Vierailija

itselläni oli kyllä bussikortti taskussa, meinasin heilutella sitä bussissa, ettei kaikki luule meidän olevan niin köyhiä että lapsi siksi rattaissa :)

ap

Vierailija

aloituksesi on hauska!

meillä on muuten vintillä lastenvaunurattaat, vaikka lapseni on yli neljä vee. ollaan toiveissa, että voisimme saada vielä lapsen, yritystä takana yli kolme vuotta.

M

Vierailija

tai sitten olet itse niin aihe vapaan tuomitsevien mammojen aivopesemä, että itse syyllistit itseäsi ja ajattelit muiden ihmettelevän asiaa,.. ;=)

Vierailija

Juuri sen vuoksi, että jos sairastuu ja tarvitsee päästä 2 km:n päähän lääkäriin, eikä ole autoa käytössä.

Jos lapsi ei suostu niihin istumaan, niin kävelköön sitten neljänkympin kuumeessa.

Vierailija

Ehkä lapseni ja minun itsetunto on sen verran hyvä ettei elämämme tuollaiseen romahda...nauratti vaan kun ihmiset ajatelevat kaikenlaista, tietämättä syitä...

ap

Vierailija

Lainaus:

Poika ei pystyny kävelemään ja lääkäriin oli päästävä kolmanteen kerrokseen. Kantaa en isoa kaveria jaksanut ja muuta en keksinyt.

aika paljon tuli vihaistakin kommenttia muilta, katseista puhumattakaan

Hyvä että keksit, miten saat lapsen lääkäriin.

Minäkin työntäisin rakon jalkaansa saanutta lasta rattaissa ja lastaisin vaikka pikkusisaruksen siihen lisäksi, jos tarve olisi.

Meillä on Emmaljungan Softyt, ja niistä myyjä sanoi aikanaan, että kestävät vaikka isompaakin seitsenvuotiasta työntää, jos väsyy matkalla. No, nuorimmalle ne ostettiin, mutta tarvittaessa voisin tosiaan tuon seittemänvuotiaankin siihen lastata.

Vierailija

Syy miksi itse en ehkä tekisi noin, on se että täällä päin on yleensä reitillä tavallisian busseja enkä halua rikkoa selkääni.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat