Vierailija

Kommentit (13)

antaa koiransa paskantaa meidän portinpieliin, niin että postilaatikon jalusta on siksi mädäntynyt (pissasta ja kakasta). Koira on niin iso, että tekee isompia pökäleitä kuin minä!

Ja koira siis joka päivä tekee ne tortut samaan paikkaan, koska omistaja tekee saman lenkin jokapäivä, ja koira on tottunut merkkaamaan paskat juuri tähän... Ja sitten ne jätökset houkuttelee muitakin koiria merkkaamaan. Tosi kiva juttu:(

Kun sitten kerran sanoimme tälle koiran omistajalle (oli juuri meidän portin pielien kohdalla koiran kanssa) että älä paskata sitä koiraasi meidän pihalle, niin omistaja sanoi vain vihaisella äänellä, että hän paskattaa koiransa sinne minne haluaa! Ei kuulu meille!

Just joo!

Enpä minäkään ihmettele miksi jotkut inhoaa varsinkin keväisin koria! Kun mätä paska haisee omalla pihalla, ja lapsen kengät on aina siinä paskassa!!!

Minä itse rakastan koiria, mutta inhoan niiden k-pää omistajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

VIE SE RAKKI OMALLE PIHALLESI PASKOMAAN. TÄMÄ PIHA EI OLE MIKÄÄN JULKINEN PASKAKÄYMÄLÄ.

Muista olla suuri heräneen näköinen ja treenaat vähän ääntäsi. Luulisi naapurin säikähtävän.

Tai ellet tätä edellistä viitsi toteuttaa, niin tuulihan voi viskata ne paskat naapurin auton konepellille XD

Tai mene aamulla ulos hakemaan vaikka autosta jotain just kun koira alkaa vääntämään paskaa. Näin naapuri ei pääse karkuun kun koira on paikallaan. Sanot vain huomenta vähän tympeänä.

Seuraavana aamuna jos taas tulevat paskattamaan koiraansa, hae taas jotain ulkoa (postia tai joku lelu).

Jos vielä tulevat, niin mene lakaisemaan rappusia.

Mutta tee tuo aina niin, että menet ulos juuri silloin kun koira on aloittanut kakkaamisen niin naapuri ei pääse karkuun.

Eiköhän tuo kakattaminen lopu, kun toteavat että olet ikkunasta heidän puuhat huomannut.

ja yhtenä päivänä kun olin tulossa kotiin, huomasin taas yhden koiranpaskattajan etupihallamme. Katselin vähän kauempaa, että päästääkö se tosiaan koiransa paskalle etupihallemme ja päästihän se. Menin sitten sanomaan, että vie se koirasi muualle toisen pihalta kuselta ja paskalta, niin tämä nainenpa sanoi minulle, ettei se kusi kuulemma haittaa, kun se on niin hyvää lannoitetta ja kun tällä hänen kauppareisuunsa varrella on muutenkin niin vähän luontoa. Tämä luonnon vähyys ei todellakaan ole mikään ongelma, lenkkipolkua merenrannassa on 50 metrin päässä. Olin ihan, että siis mitä... Ämmä ei ollut millänsäkään, vaan ihan puolusteli sitä, että on ok, kusettaa ja paskattaa koiraansa toisten pihalle. Mä en ole mikään koiravihaaja, mulla on itsellänikin ollut koira, mutta alan ymmärtää, miksi jotkut vihaa koiria. Niiden idioottiomistajien takia.

..paskotti rakkinsa meidän tontille. Kun sanominen ei auttanut(oli sellainen ylimielinen juppipaska), otti mieheni kerran tuoreet koiranpaskat lapioon ja tälläsi ne naapurin postilaatikkoon. Arvatkaapa paskottiko rakkiansa enää meidän tontille? EI

Muovikuula pyssyllä muutaman kerran koiraa täräyttää kulkusiin, niin paskantaminen ja kuseminen loppuu.

Mukavan hiljaisia vehkeitä, voi vaikkapa salaa näpsäytttää

... jos omistaja on kusipää. Mieluummin kannattaisi täräyttää isäntää kulkusille tai emäntää takalistoon mutta kun siitä mokomasta voi saada vaikka rikossyytteen lievästä pahoinpitelystä.

Kieltokyltti koiran paskapaikalle ja jos ei auta, sitten jätökset paluupostina koiran omistajan tontille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat