Vierailija

Voiko laihtuminen onnistua ilman light-tuotteita?

Pudotettavaa olisi lähes 30kg. En haluaisi karpata, mutta olen hyvällä mielin siirtynyt täysjyväriisin ja -pastan käyttöön. Perunaa en syö lainkaan. Vaaleaa leipää en syö lainkaan, olen rukiin ystävä :)

Herkut olen jättänyt nyt aluksi pois siten, että vain yksi päivä viikossa, eikä sekään tarkoita mässäilyä.

Käyn bodypumpissa kolmesti viikossa. Lenkillä kerran.

En haluaisi käyttää light-tuotteita. Pahan maun lisäksi minua hirvittää niiden lisäaineiden vaikutus.

Onko mahdollista laihtua silti?

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarkoitan esim. 17% juustoja, 0,1% jogurtteja ym. Näitä siis ns. " prosenttituotteita" .

Käytän kuitenkin esim. kevytmaitoa ja marganiirinia (en siis oikeaa voita leivän päällä). Tämäkin johtuu lähinnä makutekijöistä. Minusta kulutusmaito maistuu pahalle ja oikean voin maku leivällä on liian voimakas.

ap

Tai kulutat liikunnalla syömääsi energiaa niin että syntyy vaje. Light-tuotteissa on vähemmän kaloreja, niin sikäli se helpottaa, mutta pääasia on että syntyy energiavaje.

Itse käytän kevyttuotteita siksi, että kun perusruoka on vähärasvaista ja vähäkalorisempaa, niin voin tunkea ruokavalioon myös rakastamiani herkkuja ilman että ne vaikuttavat painooni. Mutta tämä on minun valintani.

Ja vielä se, että en usko että voit mennä vikaan jos syöt mahdollisimman luonnonmukaisesti ja mahdollisimman käsittelemätöntä ravintoa. (tarkoitan siis, että mitä pidemmälle teollisesti prosessoitu tuote, sitä vähemmän se on luonnonmukainen, en esim. elävää ravintoa tms.)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat