Vierailija

tuli työhönosoitus. Myyjän paikkaa tarjosivat, 20 h/ vko. Työmatkaa tulisi 52 km/ sivu. Eikä mulla ole omaa autoa käytössä. Tosi kiva! =(

Sivut

Kommentit (30)

kesällä n. 1h 15 min. Matkaliput maksaa 170 euroa/kk .Nyt raskaana rv 27 ja maha hidastaa menoa, mutta vielä kuljen sinnikkäästi matkat päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mihin meiltä päin ei mene edes suoraan linjaautoa. Joutuisin ensin mennä linjaautolla viereiseen kaupunkiin ja sieltä junalla (tai toisella linjaautolla) työpaikalle. Vähän hankalaa..

itse kävin vuoden verran koulua niin, että ensin pyörällä/kävellen/bussilla kelistä riippuen juna-asemalle, sitten junalla 18km suurelle bussiasemalle, josta bussilla sitten 30km. Myös työharjoittelupäivän jälkeen tuo ja takaisin kotona klo 22:30, koulu oli päättynyt klo 21. Kotihoidossa lapset, joita sitten sain aina jonkun kenties hoitamaan, joillekin luennoille otin lapset mukaan. Siis noin vuosi tätä. Nyt olen sitten tämän koulutuksen ansiosta neljättä kuukautta töissä ja tienaan perheen elantoa.

Ihan mahdollista on. Jos vaan mitenkään olisin kykenevä, niin töihin menisin. Ja siis menenkin. Vien aamuisin lapset 18km päähän tarhaan ja sitten töihin, jopa 25km päähän. Ei se ole niin kamalaa. Inhottavampaa istua kotona työttömänä.

kuten edellä joku vinkkasi, asian voi hoitaa myös niin, ettei sua huolita töihin. Kamalat risat vaatteet päälle, tukka rasvaisena, makaat tuolilla ja selität sekavia ja epäolennaisia. Kerrot vaikka univaikeuksistasi, että kai työnantaja ymmärtää, kun sinua väsyttää päivisin jne. Mutta korosta sitä, että tosiaan haluat paikan, niin eivät voi ilmoittaa työkkäriin työhaluttomuudestasi. Joo, totta kai mä perkele töitä haluan, siksi mä täällä olen, vai mitä sä luulet?

Kuinka montaa paikkaa olet ap. omatoimisesti hakenut tänä vuonna? Monessako haastattelussa olet käynyt?

Kun ottaisit edes sen puolipäivätyön vastaan sinulla olisi helpompi löytää se seuraava työpaikka kun sitten työssäkäyvä työnhakija.

Ja monessa liikkeessä taitaa olla käytäntö että tehdään niitä osa-aika sopimuksia, mutta käytännössä tunteja löytyy helposti enemmänkin kunhan pääset hommaaan kiinni.

mulla myös töitä 20 tuntia viikossa. työmatkaa 100km eli täältä landelta turkuun. matkoihin linja-autolla menee 140e/kk. rahaa jää käteen vajaat 500e/kk miinus työmatkat. mieheni kuitenkin tienaa niin paljon että lasten päivähoitomaksuja menee täydet. matkoihin yhteen suuntaan menee jo reilu 1,5 tuntia sivu ja 4 tuntia töitä joten ihan täysimittaiset työpäivät mulle käytännössä tulee. että miinuksilla ollaan. olenkin harkinnut jääväni pois töistä vaikka karenssi tuleekin. rahaa jää silti enemmän käyttöön.

Itse en oikeasti halua myyjän työtä tehdä, inhoan olla kassalla jne. Pakkaajan työpaikkoja itse olen etsinyt, en todellakaan myyjän työtä.

Vierailija:

Lainaus:

tuli työhönosoitus. Myyjän paikkaa tarjosivat, 20 h/ vko. Työmatkaa tulisi 52 km/ sivu. Eikä mulla ole omaa autoa käytössä. Tosi kiva! =(

Yhteiskuntamme on täynnä näitä VALITTAJIA, jotka NAUTTII siitä ku saavat olla marttyyreita! TÖIHIN LUUSERIT!!!

Ongelma oli siinä ettei tutullani ole ajokorttia. Työmatka 50 kilsaa ja linja-autoja ei kulje. Sai onneksi hommattua kimppakyydin. Että ei mitenkään tapauskohtaisesti näitä juttuja hoideta...

Kyllä pitäisi olla joku tolkku työkkärin toiminnassa, näin se vaan on. Kyllä elämässä pitää muutakin olla kuin reissata muutaman euron takia koko päivä työmatkoja. Ei elämä ole työtä varten vaan työ elämää varten.

Kyllä saisi työkkärilläkin olla joku tuollainen valituslautakunta kuten Kelalla on. Voisi mielivaltaisista päätöksistä valittaa jonnekin, jossa täyspäiset ihmiset näkisivät muutakin kuin pakkotyöllistämisen hinnalla milla hyvänsä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat