Vierailija

millaiset? tyytyväinen? ottaisitko silikoonit jos joku maksais?

75c tosi lerpat= pakko käyttää tissiliivejä julkisilla paikoilla, en ottais!

Sivut

Kommentit (32)

Ennen raskautta olivat 75B, mutta muodoltaan mielestäni nyt paremmat ja vähän pystymmät kun ovat kutistuneet. Minulla ei ole koskaan ollut täydellisen pyöreitä tai kiinteitä rintoja, olen ihan tyytyväinen näihin. Treenaan salilla ja se on tuonut myös ryhtiä rintoihin. En usko että ottaisin silikoneja, pelkään liikaa terveyshaittoja/kapseloitumista yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ottaisin silikonit, mutta mies ei anna laittaa. Raskausaikana ja imettäessä oli ihanan täyteläinen b-kuppi, muulloin ollut aina A. Isommat haluaisin...

Vierailija:

Lainaus:

C85 hieman veltostuneet ja pikkasen riippuvat

tuo voisi olla minun kirjoittama. ottasin varmaan jonkun sellai ryhdistys leikkauksen. olis kiva joskus olla ilman liivejä, esim jonkun hameen kanssa

Täysin samanlaiset ovat kuin ennen raskautta/imetystäkin.

Eli ei roiku tai ole lättänät, mutta muuten kyllä hyvin pienet, en edes tiedä miten ne voisivat roikkua.

Kuitenkin oikein hyvin viihdyn bikineissä kesällä, eli en häpeä pientä rintamustani.

mutta imetys/raskaus jätti kyllä jälkensä. Oon aika tyytyväinen vaikka voishan noi vähän pienemmät olla. Ehkä voisin ottaa silikonit joskus parinkymmenen vuoden päästä (oon nyt 21v).

Ihan ok, vaikka vähän " lerpahtaneet" kahden raskauden ja imetyksen jälkeen. Ennen oli kauniimmat, mutta vieläkin ihan ok. En ottais silikoneja, en!

75 B, imetyksen jälkeen ei enää terhakat kuten ennen. En ottaisi silikoneja. En ole tyytyväinen mutta en kovin tyytymätönkään. Olen enemmän peppuihmisiä eli pepustani olen aika ylpeä:)

ja roikkuu...

Enkä niistä erikoisemmin tykkää, mutta paremmat kun ei mitään...

En ottais silikoneja, mutta rintojenkohotusleikkausta voisin harkita!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat