Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen siis tätä elohiiriporukkaa, laiskasti vain olen kirjoitellut tänne. LA on 23.8 ja minulla oli hepatoosi ekassa raskaudessa, nyt tässä tokassa toistaiseksi *kopkop koputtelen puuta* on kaikki mennyt hyvin. Maksa-arvot on pysyneet hyvinä, lievää nousua kyllä on tapahtunut mutta se on pysynyt vielä normaaleissa rajoissa.

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia, oletteko seurailleet miten usein maksa-arvoja? Minulla on takana 2 verikoetta. Ekassa raskaudessa oli tyttö, nyt odotan poikaa, voiko lapsen sukupuoli oikeasti vaikuttaa asiaan jotain? Olen kuullut että tyttö vauva altistaisi hepatoosille..

Kommentit (1)

Moi, kirjoittelen itsekin tänne harvemmin. Mulla kolmannen lapsen la syyskuussa noin kuukausi sun ajan jälkeen. Toisen raskauden loppupuolella maksa-arvot nousivat ja kutina alkoi.

Tässä raskaudessa maksa-arvoja ei ole ainakaan vielä seurattu. En ole tajunnut edes pyytää. Toisaalta yritän olla ajattelematta koko asiaa etten saisi mitään luulosairausoireita. Onneksi on kesä tulossa ja ihokin pysyy joustavampana kuin talvella. Ei ainakaan sen takia tarvitse kynsiä.

Toinen lapseni oli poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat