Seuraa 

Just eilen kirjottelin siitä, että olin tehnyt jo kolme selvää mutta vaaleaa raskaustestiä ja mietin, että teenkö vielä yhden. Tavallaan halusin varmistaa, että jos viiva vahvenee, voisin olla varmempi siitä, että tuolla mahassa joku on. Ne vaaleat plussat sai mut niin mietteliääksi. Tein testit kuitenkin muutaman päivän välein, ja yhtään ei vahvistunu. Toisaalta en meinannu uskaltaa testata, et jos ei nyt yli viikkoa myöhemminkään olis vahvistunu se viiva... Tänään sit hain uuden testin ja siinä molemmat viivat oli yhtä vahvat. Ehkä mun ei nyt sit enää tarvi testata...? Raskausoireita ei ole juuri yhtään, nännit vähän arat, alavatsakipuakaan ei ole pariin päivään ollut lainkaan... Edellisessä raskaudessa alavatsakipuja paljon enemmän ja kuvotusta.

Onsku76 rv6+3

Kommentit (1)

Eiköhän se nyt sitten aika varmaa ole että joku siellä on, 4 positiivista raskaustestiä jo. :) Ainahan voi kai ultraan vielä mennä jos mietityttää että mitä sieltä löytyy. Paljonkohan maksoikaan alkuraskauden ultra? Ja millä viikoilla se kannattikaan tehdä että oikeasti näkee mitä siellä on? Olen itsekin hieman ajatellut jos kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat