Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyllä oli taas miehen seurassa ihanaa tänään Jumbossa.

Siinä Nordea-pankin edessä oli jonoa juuri ennen kymmentä ennenkuin pankki aukeaa. Heti kun ovet avattiin, niin mieheni tyylikkäästi kiilasi jonossa, joku vanha akka alkoi nurisemaan. Siihen mieheni vaan koppavasti totesi: teillä köyhillä on aikaa jonottaa vaikka koko päivä, meillä liikemiehillä aika on rahaa.

Kun ajeltiin Jumbosta kotiinpäin, näytti mies muutamille liikenteessä kuinka väkivahva TURBO-AUDI kiihtyy.

Mies provosoi yhden Avensis-kuskin kehällä kaahaamaan ja kuinka ollakaan poliisit nappasi tämän Toyota-Tepon kiinni.

Kyllä meillä oli taas hauskaa!

Kommentit (18)

Täällä miehen kanssa naureskellaan teille junteille.

Aika rivakasti tuo neliveto-Audi liikahtaa 140kilowatin voimin ja takuuajan jälkeen on luvassa lisää tehoa.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei jeesus. Kyllä jäis meidän kolmoselle nätisti liikennevaloissa. Se se on mahtavaa, kun tämä mamma painaa kaasua ja turbo ei ehdi inahtaakaan nollan ja satasen välillä. Njjjjjjjjaaaaaaaauh ja meikä on jo menny. Katelkaa te vaan nuhapumppulaiset meikän perävaloja.

Mun ja miehenikin mielestä Audit on aika hinttarimaisia autoja, yleensä aina niillä ajelee Stadissa joku trendihomo. Olevinaan ovat muita parempia, mut kuitenkin täysiä ääliöitä.

Meillä on -05 Subaru Impreza WRX farmari toisena autona. Se on aika karu, mut paljo miehekkäämpi ku joku sipsuttajan ALLE 2.0litrainen Audi.

Meil on maailman pienin ja paskin auto mitä kuvitella saattaa ja vähänks mulla ja mun miehellä on hauskaa ku me ajellaan sillä mettäteillä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat