Vierailija

Mummolamme viereisessä talossa asuu perhe, jonka tytär vierailee useasti joko meillä tai mummolassa, harvemmin meidän lapset heillä.

Sunnuntaina sovittiin puhelimessa, että meidän muksut tulevat mummolaan maanantaina puolenpäivän jälkeen ja sit tää heidän " Saara" tulee sinne myös. Sanoin, että meidän mummu katsoo, kun heidän autonsa on parkkiksella, niin soittelevat kumpi ehtii ensin. " Saaran" perhe oli siis reissussa maanantaihin asti, äiti sanoi silloin puhelimessa, että tulevat ajoissa, puolenpvn aikaan.

Puoli seitsämältä käytiin lapset kotiin, eikä " Saaran" perhe ollut vieläkään kotiutunut.

No eilen sitten " Saaran" äiti soitti ja alkoi huutaa, että sitten soitellut maanantaina. Minä siihen, että kyttäiltiin teidän autoa, eikä näkynyt.

Tähän äiti: Joo, just, eikö näkyny autoo?! Joo-o, vai autoo kyttäilitte! Sanoin että niinhän me sovittiin, että kun auto ilmestyy tai jos ehditte itse soittaa kun palaatte, niin sit " Saara" voi mennä mummulaan.

Äiti vaan jäkättää, että joo, ei autoo näkyny, kun eivät kotiutuneet vasta kuin illalla, mut olis silti pitäny MINUN soittaa.

No, tänään taas täysin vastaava puhelu: oliks teidän lapset mummulassa maanantaina?

Minä: joo, oli.

Saaran äiti: Joo, et sit soitellu?!

Minä: Johan sinä eilen minulle soitit ja kyselit??

Äiti: Ai jaa, joo joo, autoo kyttäilitte, joo joo. No mut hei, ihan kiva joo, no terkut lapsille Saaralta.

Minä: Kiitos, kerrohan Saaralle takaisin myös.

Äiti: Joo, vai takasin terkut, joo, just, no ihan kiva joo, joo, just joo. Mut ei mitään hei, joo, no hei.

Minä: No hei....

Siis nyt en tiedä itkeäkö vai nauraa?? Ihan on vaan joo joo olo :-O

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saara siis asuu alkuperäisen kirjoittajan lasten mummolan naapurissa. Olivat reissussa sillon maanantaina kun ap:n lapset oli mummolassa. Oli sovittu että sitten kun Saaran perheen auto ilmestyy taas kotipihaan niin soittavat puolin tai toisin. Kun autoa ei ilmestynyt niin ap ei soittanut. Olivatkin tulleet vasta illalla kotiin vaikka olivat arvelleet että tulevat aiemmin.

Saaran äiti sitten kimpaantunut kun ei ap ollutkaan soitellut päivällä. Vaan mitä sitä soittelemaan kun eivät kerran olleet kotonakaan!?? Eihän se Saara sieltä matkojen takaa ois voinu leikkimään kuitenkaan tulla...

siis olis pitänyt soittaa, et teidän lapsen on mummolassa, että Saara voi tulla sinne kyläilee, vaikka niiden auto ei ollut parkkiksella, eli eivät olleet kotiutuneet vielä.

No hyvä et pystyit nauraa, ei kai tuossa sen kummempaa murehtimista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat