Vierailija

Reipas 3-vuotias on vauvan tulon jälkeen muuttunut kaikessa vastaanhangoittelevaksi riiviöksi.

Mikään ei suju itse ja mitään ei voi tehdä suosiolla. Joko on kuin ei kuulisi tai sitten laittaa avoimesti vastaan kaikessa.

Vaikka oltaisiin jonnekin kivaan lähdössä, niin pakko on pukemisesta vessassakäymisineen tehtävä niin helevetin vaikeaa.

On varmaan normaalia joo ja kuuluu ikään jne., mutta hermon päälle ottaa ja sitten alati paha mieli kun koko ajan saa olla tappelemassa asiasta kuin asiasta :(. Sitten välillä hermo menee totaalisesti jostain suht pienestä asiasta, mutta pienistä puroista kasvaa..

Kohtalotovereita?

Kommentit (7)

Jatkuvasti on mulla paha mieli :( Kannan huonoa omatuntoa, kun en pysty antamaan esikoiselle enää niin paljon huomiota ja sekin vähä, mihin pystyn on usein vain sitä negatiivista. Komentelua, tuskastumista ja torumista. Nyyh.

Syytönhän tuo meidän " iso" 2-vuotias siihen on, että hänelle yhtäkkiä putkahti jostain veli, joka mullisti koko hänen maailmansa ylöalaisin. Hammasta täytyy vaan purra ja pitää aggressiot paremmin kurissa, että jaksaisin tukea esikoista tässä isossa muutoksessa. Hän on kuitenkin itsekin niin kovin pieni vielä.

Tsemppiä ap:lle ja muille samassa tilanteessa oleville!

Kyllä välillä harmittaa kun mikään ei suju niin että molemmilla olis hyvä mieli. Toivotaan että pian menee ohi ja mielellään aina aurinkoiset lapset taas löytyvät. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos se yhtään lohduttaa, et ole ainoa. Meillä ihan sama meininki. Vaikka kuinka yrittäisit järkätä jotain kivaa, niin ihan varmasti kaikki menee tappeluksi. En pue, en käy vessassa, en siivoa leluja pois, en syö ja niin edelleen. Muuten niin aurinkoinen ja nauravainen lapsi on hankala joka asiassa ja hermot tosiaan menee.

Vierailija:

Lainaus:

Tsemppiä ap:lle ja muille samassa tilanteessa oleville!

Lohdullista tietää, ettei itse ole ainoa samassa tilanteessa painiva. Eiköhän tämäkin ole vain vaihe muiden joukossa ;).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat