Vierailija

Mies toi seksimessuilta " lahjaksi" sellaiset marmorikuulan kokoiset kullanväriset emätinkuulat, käski treenaamaan...

Sellaiset suuremmat, naruilla varustetut kuulat on tuttuja, mutta mitä ihmettä näillä pikkuruisilla on tarkoitus tehdä?

Koitin katsella alan liikkeiden sivuilta ja googlata ohjeita mutta nyt tarttis kyllä saada neuvoa ihan rautalangasta väännettynä =)

Nimim. Apua =)

Kommentit (7)

On tullut käytettyä (tänä aamunakin laitoin) näitä isompia narullisia kohta 2 vuotta.

Paljonko netin kautta tilauskustannukset ovat olleet?

Itse olen treenannut tuollaisilla painavilla ja pienillä lantionpohjan lihaksia synnytyksen jälkeen... sopivat siis nimenomaan treenaamiseen, ei tarkoitus aiheuttaa välittömiä mielihyvän tuntemuksia! Toki sitten jälkeenpäin yhdynnässä sekä sinä että mies tunnette treenauksen tulokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nykyisin pysyisi sisällä, mutta ne on kullanväriset ja jostain luin, että sellaiset saattavat aiheuttaa nikkeliallergiaa ja mun mielestä niitten käytön jälkeen aina alapää kutisi, joten en ole käyttänyt enää.

Isommat pallot on olleet tutut jo varmaan 5 vuotta, joten siirtyminen näihin pieniin ei ollut vaikeaa.

Ovat tarkoitetut lihakset jo hyvin hallitseville ja edelleen kehitystä haluaville. Vaikkakin olen kuullut joidenkin aloittaneen treenin nimenomaan näillä pienillä.

Jossain toisella palstalla oli sellainen vinkki, että ne metalliset pikku-kuulat voi laittaa kortsun sisään, niin ei tule nikkeliallergiaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat