Vierailija

Kokemuksia?

Sivut

Kommentit (35)

ja KAIKKI he valittelevat (iät 25-32 välillä) että kun ravintolassa/ netissä ym. tutustuu kivalta vaikuttavaan mieheen, niin heti kun kuulevat että on lapsi (a) suorastaan juoksevat karkuun! Ja miehet ovat olleet iältään 24-36 välillä, ja asuneet pääkaupunkiseudulla.

Esim. paras kaverini on Yh-sinkku, ja hän kaipaisi todella rinnalleen rakastavaa kivaa miestä. Toivoisin kaikesta sydämestäni hänelle ihanaa miestä, kun kaikki edelliset on olleet sellaisia pas***oja, että!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mistä kuvittelet että yh:t olisivat aina huonotuloisia? Minä tienaan vuodessa hieman alle 60 000 euroa joten pystyn varsin hyvin elättämään sekä itseni että lapseni.

Ja pelkkää pillua on turha kenenkään miehen elätellä ainakaan minulta. Sinulla nro 20 tuntuu olevan jonkun sortin alemmuuskompleksi?

Tuo 20/23/28 on sama känttyrä, joka jokaisessa yh-asiaa koskevassa ketjussa käy mölisemässä näkemyksiään. Mulla on sellainen käsitys asioista, että sillä on jotakin syytä - kuviteltua tai todellista - uskoa jonkun yh-äidin tai yh-äitien suurena rintamana uhkaavan omaa olemassaoloaan. Muutenhan tuota ei voi selittää. Mutta heisulivei, eräiden mielestä loppuunkulahtanut ja vainoharhaisuuden leimaama parisuhdekin on parempi kuin avioero, joten onnea vaan sinnekin onnelaan!

Minä olen sellainen romanttinen höpsö, että kun se oikea, hyvä mies kohalle sattuu, ni ei haittaa vaik ois kymmenen tenavaa siinä pyörimässä. :)

kesä tulee.. :))

Jos sinä tienaat huonosti ja miehesi elättää sinut, niin on varmaan vaikeaa ymmärtää että tässä maassa on paljon sellaisia naisia jotka ovat ottaneet elämästään itse vastuun. Sitäpaitsi myös leski on yh joten en kutsuisi hänen lastaan äpäräksi.

Kovaa, jos sinua harmittaa minun tuloni jotka ovat kohtuullisen suuret, mutta sehän on oma valinta. Onneksi minä en ole riippuvainen kenenkään tuloista koska todella tienaan sen hieman alle 60 000 vuodessa.

minun yksinhuoltajuus, jos jotain kommenttia olen saanut niin positiivista. Monet arvostavat yh-äitejä, sillä he tekevät kahden työn. Älkää kuunnekko idiootteja, tuolla on monta ihanaa miestä, jotka katsovat naista kokonaisuudessaan. Tsemppiä, että törmäätte heihin:)

Hän siis leikitti taaperoani :) Ikää miehellä 33v. Joten kyllä varmasti ikä vaikuttaa jonkin verran.

Ja kyllä tuo " uhkasi" alkaa elättämään minun lastani kanssani :) Välillä olen tästä miehestä niin ylpeä, että voisin haljeta!

ne ei oikee ymmärrä sitä että siinä ei olla lapsen kanssa yhdessä. ne luulee että siitä tulee joku isäpuoli. Tuntuu että sellaset miehet on kakaroita koko elämänsä. mulla ollu sellasia kakaroita mut kans sellasii jotka on sanonu että ihanaa kun sulla on lapsi!

Sellaista, mihin sijoitetaan huostaanotetut lapset. Kyseessä oli siis erittäin koulutettu, rakastava ja tasapainoinen äiti eli ei mitään syytä " laitossijoitukseen" . Tämä mies vaan ei jaksanut kahta villiä poikaa. (5 ja 7 v.) Ja päätti sitten vaatia tälläistä. Ystäväni sanoi, että aluksi luuli vitsiksi tai vihanpäiten sanotuksi, mutta muutaman päivän päästä oli pakko uskoa todeksi. Musta siinä juristiukossa oli jotain outoa eli ihan varmaan jonkun tason tunnevammainen. Ei paljon omiakaan lapsia tavannut, kun asuivat " niin kaukana" (=70 km). Ystäväni sanoo, että olisi pitänyt nähdä heti mikä on, mutta puheet oli kauniita ja itsetunto vähän alamaissa lasten isän lähdettyä toisen naisen perään.

Ja siitä, mitä itse hakee. Eli lyhyen suhteen saa helpostikin, mutta vakavaan suhteeseen ryhtyminen on joillekin miehille vaikeaa, kynnys on korkeampi. Mutta onneksi tosi rakkaus voi tulla vastaan koska vain, eikä silloin kysellä, onko jompi kumpi yh vai ei! =)

Muistan ikuisesti opiskelukaverini kauhun, kun hemmoteltu ja menestyvä nuorimies iski samanikäisen naisen baarista ja aamulla hoksi, että naisella oli kolme lasta... Siihen katkesi orastava kiinnostus. 25-vuotiaalle miehelle ei välttämättä ole tosiaan meriitti lapset. Sen sijaan hiukan enemmän ikää tai omia lapsia, niin ei varmaan tule kynnyskysymystä. Tietenkin lapsiluvullakin on merkitystä.

Sitten voi näitäkin löytyä: ystäväni jäi kahden lapsen yh:ksi, kun mies lähti lätkimään. Itsenäinen nainen ja koulutettu. Tapasi varatuomarimiehen, jolla kaksi lasta ennestään. Kauhea huuma ja rakastuminen luhistui, kun neljän kuukauden päästä mies sanoi, että joko lapset laitokseen tai isälle tai yhteenmuutto peruuntuu. Mitäs siihen voi äiti sanoa? Onneksi pääsi eroon mokomasta psykopaatista. Ja oli ihan tosissaan laitosten kanssa... Etsi netistäkin tietoa, missä olisi kiva paikka ja selitti tapaamismahdollisuuksia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat