Vierailija

Siis mielestäni oli niin kauhean ja törkeän näköinen muija ja ne muutkin siinä kisassa, siis...huh, olen aivan sanaton - rumia kuin mikä eikä edes meikillä saatu näyttämään paremmalta. Ei siis mitään naisellisia piirteitä vaikka kuinka yritin katsoa, yök et joku voi tykätä et toi on hyvännäköistä. Yhtäkkiä olenkin ihan tyytyväinen mun kroppaan vaikka on 10 kiloa liikaa. Ja kaiken huippu oli kun kyselivät steroideistä - ei hän tietenkään käytä semmoisia...hahahaahahaaaaaaaaaaaa sanon minä. Muuten vain tuli tuommoinen ääni, ihan miehen ääni hänellä oli ja niin oli niillä muillakin mut pelkällä treeneillähän tietty tuo ääni muuttuu tuommoiseksi. Kävi sääliksi sen vanhempia jotka odottavat lapsenlapsia - hmmm....valitettavasti hän ei ainakaan niille niitä voi antaa , se juna on kyl mennyt jo. Mitä mieltä te olitte jos joku katsoi?

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onhan tietysti maksavalle yleisölle hupia katsoa lähes äärimmilleen vietyä rumuutta. Eikä ne pullistelevat ukot ole yhtään paremman näköisiä, naiset vaan muuttuvat todella rumiksi...

joku tuosta lesboudesta, kun halaili sitä toista yököttävän näköistä lihasmassamuijaa... Voihan halailla tietty muutenkin, mutta näytti mustakin vähän siltä.

mun mielestä hän ei missään kohtaan sanonut, ettei mitään käytä. hän puolusteli sitä, että kyllä pitää paljon töitä tehdä, vaikka käyttää aineita. eli, pelkillä pillereillä ei saa itteään sellaiseen kuntoon.

Vierailija:

Lainaus:

Näytti tosi kuluneelta, vaikea päätellä ikää. Ja olen samaa mieltä - keho on niin pilalla aineiden käytöstä yms. ettei tule koskaan saamaan lapsia.

eli nimi joanna thomas ja dot com perään. HUH HUH. Näköjään samaa kameralle pyllistelyä harrastaa edelleen, ei ole pärjännyt kisoissa sen kummemmin.

Olisin voinut olla varma että ovat oikeasti miehiä. Kauheita, miksi kukaan haluaa tehdä itsestään tuollaisen.

Kike Elomaa sentään näytti ja kuullosti naiselta silloinkin kun bodaili

Näytti tosi kuluneelta, vaikea päätellä ikää. Ja olen samaa mieltä - keho on niin pilalla aineiden käytöstä yms. ettei tule koskaan saamaan lapsia.

Yhtäkkiä treenaillessa ääni muuttuu möreäksi ja parta rupee kasvamaan ;)

Enpä kyllä itse uskalla kauheesti sit enää salille mennä ku jos mullakin sitten ääni muuttuu, parta rupee kasvamaan ja ulkonäkö muuttuu miehisemmäksi :)

Se näytti ihan transulta, ei miltään naiselta.

Ja HYI SAATANA ku se puristeli niitä silikonipallojaan, ah, muka niin sexyä??? ;)

Musta oli todella naurettava tyyppi ja todella säälittävä!!!!

vaan että lihakset eivät synny pelkästään hormoneilla. Häntä ärsytti se, että ihmiset kuvittelevat, että naisbodarin lihaksenkasvatukseen riittää pelkkä pillerinpopsinta. Missään kohdassa ei sanonut, että ei itse käyttäisi, ja koska lajissa douppaaminen ei ole kiellettyä, ei siinä voi ilman pärjätäkään, sen tietävät kaikki.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat