Seuraa 

Siis tahtoo tietää enemmän siitä " härvelistä" 8))) !!

Menina taisi tuolla aikaisemmin kertoa ostaneensa sellaisen Hgin väestöliitolta..Mitä kokemuksia muilla on siitä???

Olemme taysin väestöliitossa hoidoissa, saakohan niitä sieltäkin? Meillä kun simppakeräys on aina tehtävä kotona (kesk.yhdynnäs), olisin erittäin kiinnostunut kuinka hyvin kortonki pitää kaverit priimana?

Meidän labratäti kun aina jokainen kerta viitsii valittaa, että simppojen laatu huononee huomattavasti jos purkitus tehty kotosalla..Mutta kun ne vaihtoehdot ovat olleet niin vähissä!! JOsko tästä keräyskumista olisi meille apu? Löytyiskö faktatietoa esim netistä tms?

Pliis jakakaa viisauttanne siskot!

Kommentit (6)

Hu aamulla inssi, joten en ehtinyt vielä tähän yritykseen kysella kortonkin saatavuutta taysista...Mutta jos(?) ens kerta tulee, niin varmasti koetan kaivaan sellaisen jostakin!!! Ainakaan eivät ole sellaista meille tarjonneet taysista, vaikka tietävät meidän systeemin..

Siis miehen simpat ovat olleet kunnon kavereita, ainoa miikka ollut pesunjälkeinen määrä 5,5miljoonaa -tosin sillä määrällä on saatu aikaiseksi meidän 2vee -03!!? Kuusailin, josko kumilla sais pidettyä kavereita enemmän hengissä..

Joo, se labrantäti on ankee & kankee labrahiiri --olen yrittänyt miehelleni sanoa että viisveisaa, mutta arka asiahan tää on ainakin mun ukolleni. Vaikka tutkimustulokset puhuvat mitä, hieman sensetiivisyyttä sais opetella!

Kaikesta huolimatta, toivon kaikille kevätauringosta riehaantuneita siimahäntiä, jotka laittavat muniksiin kyytiä!!!!

että vetää ittensä vessasta alas.

Toi simppojen laadun huononeminen kuljetuksen aikana on ihan täyttä potaskaa jos miehessä ei ole mitään vikaa ja jos näytteen on toimittanut asiallisesti perille.

Näin meillä: (5 x iui + 1x ivf) Simpat otettiin purkkiin kotona (juu ja yleensä kesk.yhdynnässä ...tietty -huolehdittiin hygieniasta kyllä eli suihkun kautta hommiin) Purkki kiinnitettiin maalarinteipillä kroppaan (kylkeen) Matka-aika klinikalla oli yleensä tasan 1h (ruuhkista riippuen). Ja aina saatiin ihan huippusimoja. Siis liikkuvuuden kuin määrän ja laadunkin suhteen.

Jos sillä siipalla on jo ennestään jotain simo-ongelmia niin sitten en tiedä miten tuo kuljetus vaikuttaa laatuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Inssi onnellisesti takana, isukki yllätti, saimme priima simppoja jopa 24milj.!! Puhuin lääkärille siit keräyskumista (huh mikä ilmaisu) ja hän sanoi heillä niitä olevan ja lupasivat meille ensikerralla sellaisen ihan ilmaiseksi! Toppuutteli kyllä ja sanoi et katotaan nyt tää kierto ekaks, kun kaikki viitteet onnistumiseen olis nyt hyvät...Pidän jalat kuitenkin maassa.

Ne siis ovat taysin puolella ilmaisia, väestöllä sit maksavat kait..? Kuulemma harvemmin kukaan tarvii, mut me otamme mieluusti testaukseen!

Kalevi pp0

Meillä on käytössä tuo erikois kondomi. Kerran on näyte jo viety ja toinen kondomi odottaa käyttöä. Se on siis ihan kondomi missä ei ole niitä siittiöitä tuhoavia aineita. Siinä laitetaan kondomi sitten vaan omalla " pussinsulkijalla" kiinni ja sitten toiseen pussiin ja ihoa vasten kuljetettii se paikalle. Siinä ei ole mitään liukasteainettakaan niin vaatii tuskasta työtä saada paikoilleen (näin ainakin meillä). Kondomi on vaan aika arvokas vähän yli 25e/kpl, mutta pieni summa tässä konkurssissa ja meillä ainakin pelastus noiden näytteiden antamisen kannalta, kun hoitoon meno meillä ainakin pitkitty juuri tuon purkittamis kammon takia. Ja mies oli enemmän kuin iloinen kun lääkäri kertoi kondomista. Me ollaan hoidossa siis Helsingin VL:lla. Toivottavasti tästä oli jotain apua...

t. joalin

Meillä näin 4xiui ,matkaa sairaalaan n. 37km jota kaupungin päässä hidastaa liikennevalot. Saimme sairaalasta mukaan kuljetuspakkauksen ,styroksisenlaatikon jossa sellainen pieni geelipussi ,joka lämpimässä vedessä lämmitetään ja laitetaan pakkaukseen näytepurkin alle. Hyvin on toiminut eikä " tarpeille" ole mitään käynyt matkan aikana. Aikaa on kulunut näytteen purkituksesta reilusta puolesta tunnista ,puoleentoista tuntiin kun se on saatu vietyä labraan. Todisteena sperman säilymisestä on yksi alkanut raskaus ,joka kuitenkin meni kesken rv8+2.

Mä en siis vielä ostanut sitä kondomia, joten mulla ei vielä ole tarkkoja käyttöohjeita hallussa... mä oon kuitenkin ymmärtäny että siinä säilyisi siittiöt elossa yhtä kauan kuin purkissakin, ja koko kondomi toimitetaan sitten labraan.

Miten kauan teillä menee aikaa simppojen labramatkaan? Tuntuu vähän kummalta että labratäti valittaa, kunhan vaan näyte toimitetaan tarpeeksi nopeasti ja tarpeeksi lämpimässä.

Meillä menee simppojen toimitusmatkaan aina n. puoli tuntia, ja aina on kuulemma oikein hyvä näyte tullut. Miehelle on vaan se purkkiin väkertäminen niin vaikeaa (jännitys/suorituspaineet on liian kovat) joten mihinkään labran koppiin on ihan turha mennä kokeilemaankaan. Ehkä tämä kondomi on sitten " luontevampi" tapa - saa nähdä.

En siis osaa vastata tiedusteluihisi oikeastaan ollenkaan, toivotaan että joku viisaampi tulee kertomaan asiasta - kiinnostaa nimittäin kovasti!

Ai niin, luulisi että teidänkin väestöliitolta ko. kondomeja saa, oon lukenu täältä että Hgin lisäksi ainakin Oulunkin VL:ltä niitä saa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat