Vierailija

Minulla:

Lapsuudesta: Vitalis-rasva, Suomalainen öljyhoito (??) shampoo

Häistämme: Pleasures- hajuvesi

Kommentit (16)

-yksi hiuslakka (en muista nyt nimeä, joku halppis) -> tulee mieleen 6.luokan luokkaretki

-Date-tuoksut (ei niitä taida olla enää olemassakaan) -> yläaste-ajat

-BodyShopin banaani shampoo, huulirasvat (mm. kirsikka ja kiivi), vaniljatuoksu -> yläasteajat

-hugo Boss-> muistot hyvän ystäväni ensitapaamisesta

-miesten tuoksu (senkään nimeä en muista, sininen purkki)-> edesmennyt ystäväni

Yksi päivä työntelin vaunuja hiekkatiellä ja siitä tuoksusta tuli aivan mummola mieleen, tien varressa oli myös suuri lautapino, josta puun tuoksusta tuli mieleen isäni työpaikka kun lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vo5 hoitoaine nuoruuteni, valkoinenn myski, wunderbaum vanilija meidän entisen auton. lapsuuden tuoksuja, mehumaijan tuore mehu, keitetty punajuuri, sisällä poltettu tupakka puuhellaan, sahanpuru, mopon bensan haju, ..

edesmennyt mummi: Lemon Juice & Glyserin käsivoide ja Lanvinin hajuvesi

äiti: tupakka :(

isä: Old Spice

teini-ikä: Revlonin Charlie, Fii ja Date, White Musk.

tuon ajan bestis: Nina Ricci

juomien haju: Ruska, minttusuklaa ja lonkero

Biletysikä: Lumier, Oscar de la Renta, Suuri Ihastus: Kouros

Vakiintumisen kausi: Chloe, Laura Biagiotti

Nykyikä: Clinique Happy, Nivean partabalsami (aviomies), kakkavaippa, Lidlin käsivoide

siivutettu lauantaimakkara tuo mieleen 80-luvun ja eväät, kun rakensimme perheemme kioskia. itse olin silloin alle 7 vee.

oscar de la rentan eräs tuoksu tuo mieleeni äitini.

Tuo muistoja eräästä muutostamme. Kädet oli kovilla siivoamisen jäljiltä ja pakkaamisen ja kantamisen. Rasvaa kului paljon.

Oi sitä onnea, kun saimme isomman asunnon!

Missä vaan haistankin Tabacin hajun se tuo isän mieleen heti...

vielä tällähetkellä se saa kyyneleet silmiini kun isän kuolemasta on vasta puolisen vuotta...

Laura Biagotin Laurasta tulee mieleen se villi nuoruus =)

Mutta mulle tuli otsikon nähdessäni heti mieleen säkkikankaan haju josta tulee mieleen sekä lapsuuden joulut (oli säkkikankainen kuusenalusmatto) ja ala-asteen askartelutarvikevarasto josta sai välillä hakea kartonkia tai muuta opettajan pyynnöstä ja siellä oli kaikkea jännää kuten harkkosaksia, kangaspakkoja ja täytettyjä eläimiä.

Tupakka, helle ja olut yhdistelmänä sama juttu.

Axe-tuoksu:kouluaikaiset ihastukset.

Pulla: koti, äiti.

Vauva: lapsen vauva-ajat.

Eläinten haju: lapsuus

Heinän haju: lapsuus

Silloin kun sitä alettiin esittää joskus neljä vuotta sitten (?), meillä oli saunavuoro keskiviikkoisin niin, että kun tultiin takaisin saunasta laitoin naamion ja CSi alkoi pyöriä telkussa. Nyt se haju saa soimaan päässä " whoooooo are youuu" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat