Vierailija

Itse teen huomiseksi projektityötä. Vauva ja isä nukkuvat ja rupsuttavat vieressä. Onkohan tuolla pienellä maitoallergia, ilmavaivat ovat niin jokaöinen haitta hänen unelleen :(

Kommentit (11)

Vauvat on syötetty ja aamutirsoilla. Ihana hiljainen hetki, minun hetkeni... Aamupala syöty, lehti luettu ja nyt kahvikupposen kanssa ihmettelemässä maailman menoa (koneen ääressä). Kaiken kukkuraksi upea päivä tulossa, ihanaa aamua kaikille =)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitä itsekin ihmettelen, että miksi olen jo hereillä... ;)

Yö meni puoli kahteen netissä ja nyt kyllä väsyttäis.

Mies lähti töihin joskus tunti sitten ja mä heräsin kun se mokoma pitää niin hitsin kovaa ääntä aina aamulla. Mä en ymmärrä miks se ei voi niitä vaatteitaan ja avaimia ja muita ottaa sieltä makuuhuoneesta pois jo illalla. Pitää sit toinen herättää niihin ääniin aamulla... ;)

No sitten tulin aamukahville ja aloin herättelee koululaista pikkuhiljaa. Nyt tuo syö tuossa aamupalaa.

Tytteli alkoi (meidän sängystä) huhuilla äsken äitiä ja nyt istuu peukku suussa mun sylissä ja odottaa aamumaitoa.

Keskimmäinen nukkuu vielä erittäin sikeästi (meidän sängyssä). Tuskin herää ennen yhdeksää...

Niin ja tuohon mahdolliseen maitoallergiaan... Voihan vauvallas sellainen olla. Meidän keskimmäisellä oli se lievänä ja silti se häiritsi vuoden verran elämäämme ennenkuin " tajusimme" sen. Oli vaan hänelläkin se niin lievänä, että ei muut uskoneet, että sitä hänellä edes on.. Oireina kun vaan oli punaiset posket ja vatsavaivat. Poitsu ei nukkunut kuin vaunuissa, kun ne olivat liikkeessä.. Tulipahan käveltyä. :) Mutta onneksi minä vaan sitkeästi vaadin testejä ja se kannatti! Vaihdettiin soijamaitoon ja poika alkoi nukkua kolmen tunnin päikkäreitä ja yöt putkeen. :) Eli kannattaa pyytää testejä, jos sulla on epäilys siitä. =o) Tsemppiä!! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat