Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

siis kesken nukkumisen. olen lukenut täältä että muidenkin miehet tekee niin. mä ainakin mieluusti nukun koko yön (paitsi vauvaherätykset), ja harrastaisin seksit sit hereilläoloaikaan. kyl mä miehelleni yöllä annan. ei mies niin usein yöllä haluu, että se häiritsis. kuitenkin ihmettelen...

Sivut

Kommentit (41)

mua se ei haittaa. itekin joskus puoliks nukun. jos se tekee rakkaani tyytyväiseks ni be my guest. .. kunhan sit joskus toteuttaa munki toiveita

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta sisään tuleminen! Se on jo sellainen asia, että haluan olla täysissä ruumiin ja sielun voimissa ja että minulla on mahdollisuus sanoa EI.

En minäkään koe sitä pahasta. Tähän " sisäkkäin-nukkumiseen" totuttiin jo suhteen alussa. Hommien jälkeen kultani vaan jäi sisääni, ja tälleen nukahdettiin.

Monesti mieheni ei liikuttele kaluaan ollenkaan. Vaan suurimman osan asiasta tekaa minun pimpsalihakset supistelullaan.

mies jaksaa paremmin kun on nukkunut hetkosen, illalla yleensä molemmat niin väsyneitä ettei jaksa, minä en kyllä aina yölläkään....-:/

Joskus naureskellaan kun mies kertoo että häntä on alkanut himottaa kun minä olen sammunut peppu pystyyn ja hän on sitten sekstaillut minun kanssani, tai oikeastaan minulla... ;)

Olen myös joskus sammunut kesken seksin enkä koe mitenkään pahana ettei mies lopettanut. Hän tosin sai kolauksen rakastajan taidoilleen kun nainen nukahtaa kesken aktin... :D

Mutta siis todellakaan en koe sitä pahana asiana ja mies tietää sen joten hän ei silloin raiskaa minua koska on tavallaan saanut suostumuksen jo paljon etukäteen.

Vierailija:

Lainaus:

Ja ilman että olet tietoinen asiasta? Entä jos humalassa vaikka sammut ja mies hoitelee hommat niin sekin on ok?

Hyi helvetti!

Seksiä harrastetaan sitten muulloin.

Sellainen mies, joka ei muuten uskalla lähestyä naistaan

kuin tämän nukkuessa, on aika säälittävä tapaus.

Ja huom! Erotiikkaan kuuluu _paljon_ muutakin kuin miehen

" nosto-pisto-ravistus" . Kannattaa kokeilla jotain uutta ja

kivaa seksielämän piristykseksi.

Vierailija:

Lainaus:

ihan sairasta tollanen kesken yötä KUN TOINEN ON UNESSA sisään tuleminen. Kuulostaa tosi hullulta, ei ainakaan meillä onnistuis.

Kyllä mies ainakin haluais että olen hereillä kun rakastellaan, mikä kumma niitä teidän miehiä tossa kiihottaa?

Eikä todellakaan tajua mistään mitään eikä muista aamullakaan. Joskus jo olen itse hereillä tai herään, herätän myös mieheni. Se on aivan ihmeissään.

Joskus en ole herännyt itsekään koko hommaan, huomataan vaan aamulla, että jaahas, taas sitä on peuhattu.

Ysi

ihan sairasta tollanen kesken yötä KUN TOINEN ON UNESSA sisään tuleminen. Kuulostaa tosi hullulta, ei ainakaan meillä onnistuis.

Kyllä mies ainakin haluais että olen hereillä kun rakastellaan, mikä kumma niitä teidän miehiä tossa kiihottaa?

seksiä. Eipä ole vielä tapahtunut. Ja minä nimenomaan haluaisin herätä siihen kun mies hyväilisi, en siihen kun mies olisi sisälläni. Meillä kyllä mies nukkuu ennemmin yöllä...

Ainakin kaksi kertaa viikossa herään kovakouraiseen kähmintään ja todella kiihkeisiin suudelmiin. Mies on itse ihan unessa. Aamulla se ei muista mitään.

Joskus herätän sen kesken puuhien, ja se ei tajua mistään mitään.

Tänä aamuna huomasin, että viime yönä oli tullut mustelmakin kylkeen :-( Kuinkahan tuon saisi loppumaan? Itsekään kun en aina heti herää miehen käsittelyyn.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat