Vierailija

En tunne sieltä ketään, joten kynnys mennä on korkea. Pelkään, että kaikilla on jo kaverit siellä, eikä mua noteeraa kukaan. Olisi niin tuttua (ja pelottavaa) jo kouluajoilta jäädä yksin...

Onko siellä vapaamuotoista ohjelmaa, seurustelua? Vai joku kerhonohjaaja, joka sanoo mitä tehdään?

Tsempatkaa minua menemään sinne!

Kommentit (8)

Siellä myös kahvitellaan, jutellaan ja saattaa olla ohjelmaa. Yleensä on vetäjä, joka ottaa kyllä ensikertalaiset mukaan.

Totta on, että itse kannattaa yrittää jutella muiden kanssa. Kysellä minkäikäisiä lapsia, minkänimisiä jne. Jos on joku jolla vaikuttaisi olevan samanikäinen, niin siitähän sitä juttua syntyy! " Nukkuuko teidän Terhi-Päivikki yönsä hyvin?"

8 kk on jo iso, monet tulevat jo 2 kk ikäisen kanssakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän paikkakunnan perhekerhoissa ainakin aluksi juodaan kahvi, teetä, mehua ja pullaa yms. Sitten on pieni hartaushetki ja sen jälkeen askartelua, laululeikkejä, vapaata seurustelua ja joskus vierailijoita puhumassa joistakin asioista. Mukaan vaan!

Onhan siellä jo tuttuja tullut kun on siellä kauan käyty, mutta kyllä ainakin meidän perhekerhossa otetaan uudet tulijat hyvin vastaan. Itse jos hiukan uskallat aloittaa keskustelua niin varmasti olet pian mukana jutussa. Varmaan tiedätkin, että lapsistahan riittää puhetta vaikka kuinka ja paljon. :)

Siellä on tosiaan nuo kahvit ja pullat, pieni hartaus/laulu/leikkihetki ja sitten vapaata seurustelua. Mukava paikka!

Sinne nyt vaan ilman mitään pelkoja!!!!!! =o) Kaikkihan siellä on joskus ollut ensimmäistä kertaa... ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat