Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (15)

Eli täällä myös plussaa...

Viikko sitten paino 92,2

Paino nyt 92,8

Eli plussaa 0,6 kg

No joo, en kyllä pidä ihmeenä kun vappuna söin sellaiset parikymmentä munkkia, oli niiiin hyviä kun itse paistoin!

Ensi viikkoa kohti sitten vaan, tänään kaivan stepperin esiin!

Aamun vaaka : 66,0 kg

Muutosta viime viikkoon: -0,6 kg

Noiden lukemien perusteella on siis päästy jo alkuun! Itse kyllä suhtaudun vähän skeptisesti noin pieneen erotukseen lähinnä siksi, että ainakin ennen raskautta painoni tuppasi heittämään +- kilolla päivästä toiseen, vaikka punnitusolot oli olevinaan vertailukelpoiset. Toi saattaisi siis olla sellaista " mittarivirhettä" . Mutta isompia pudotuksia ei toisaalta halua nähdä, kun imettää.

Viikon aikana kävelylenkit on jääneet kahteen, mutta sain itseni kerran spinningiin ja kerran pelaamaan tennistä. Syömäpuolella wappu meni munkkien ja tippaleipien parissa, mutta muuten onnistuin ohittamaan kaupan ja kiskan herkut tosi moneen kertaan (ylpeänä itsestäni ;)) ja tekemään vaan ne välttämättömät ostokset.

Tulevalla viikolla vois jatkaa samaa rataa + alkaa treenata niitä vatsalihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vappuaaton aamuna olin jo toisella kymmenluvulla... mutta

aloitus viime viikolla 70.6kg

tänään 71.0kg

tulos +0.4kg

Paremmalla menestyksellä!!!!

Lähtöpaino: 19.3 oli jonkun 75kg

paino viime viikolla: 68,4

Paino nyt 67,8

Pudotus: 600g

Jesss.. Vaikka koko vapun (pe-ma) söin kaikkea mitä eteen tuli niin paino on silti pudonnut ihan kivasti. Tullut kai sitten liikuttua lasten kanssa enemmän kun on hyviä ilmoja ollut. Kerran olen uimaan kerennyt tällä viikolla. Mulla on kaapissa laivalta tuliaisiksi saatu TOBLERONE ja kun vaaka näyttää 65 tai alle niin palkitsen itseni ja syön sen kokonaan yksin.. hyi olkoon.. mahtaa olla sitten paha olla. Sitten kun paino on 65 niin ei ole enää kun 10kg tavoitteeseen...

Mitenkäs muilla?

Viime viikon paino 69,8kg

paino nyt 69,3 kg

pudotusta 0,5kg

Taitaa olla nestettä tuo puolen kilon pudotus, kun vappuna tuli mässäiltyä kaikkea lihottavaa. Ensi viikkon koitan tsempata, niin että oikeasti tarkkailen syömisiäni.

Lähtöpaino 67,9kg

Paino tänään 67,1kg

Ero: 800g

Täällä ollaan myös skeptisiä, olin tosi yllättynyt aamulla että paino oli vähemmän kuin viime viikolla. Olen syönyt kuin hevonen (syytän vappua...) ja liikkunut tosi vähän. Mutta olenkin siirtynyt takaisin täysimetykselle, olisiko siinä jotain taikaa? No, niin tai näin, nyt ensi viikon tavoite olisi saada paino 66kg:n puolelle.

Mutta hieno alku helmipullilta, tähän asti pelkkää miinusta!

Austen

Paino viime viikolla 57.7 ja tänään 57.8 eli melkein vois sanoa, ettei mitään ole tapahtunu paitsi just aavistuksen plussan puolella mikä ei ilahduta lainkaan. Tosin meilläkin oli vieraita vappuna ja syötiin kyllä hyvin ;). Olis kyllä voinu olla huonomminkin sellaisen syömisen kans. Tällä viikolla en ole päässyt yhtään minnekään, illalla ajattelin yrittää sinne kuntosalille. Hitto, että on vaikeaa..

Paino viime viikolla 63kg

Paino nyt 61,9kg =)

Mukavasti tuntuu tippuvan koko ajan, olen siis tyytyväinen. Vaikka vappuna tuli hiukan syötyä niin eipä siitä ollut haittaa.

Ja pakostakin tässä paino laskee kun Rinkeliä saa kantaa nykyään koko ajan taikka työnnellä vaunuissa pitkin maitaja mantuja.

Tsemppiä kaikille painon pudotukseen =)

Birdy

...ja pöh mikä dieetti muka. Mä en ainakaan ole saanut aikaiseksi yhtään mitään. Siis muuta kuin " huomenna mä aloitan" joten viikon saldokin on wappumässäyksen jälkeen +1kg.

No, tänään olen ollut todella ryhdikäs ja laskenut mielessäni pisteitä. Lauantaina tosin taas kemut, mutta jos yrittäis muina päivinä pitää ryhtiä?

ratsastus jatkuu. Tosin selkä on kahden kerran jälkeen niiiin romuna, etten meinaa kivulta pystyä nukkumaan. Selkälihakset on vissiin raskauden jäljiltä aika hukassa? Huomenna alkaa vauvauinti -sitä ei vissiin voi laittaa omaksi liikunnaksi?

Terveisin Masentunut " Laihduttaja" ...

Paino viime vkolla: 79kg

Paino tänään: 79kg

Höh, ei mitään edistystä. Vaikka toisaalta olen tyytyväinen, tuli myös vappuna munkkeja ja simaa naposteltua. + pääsiäis suklaata viä kaapissa, mitä päivän mittaan uppoo jälkkäriks ja jälkkärin jälkkäriksi.

Haravoin eilen ja tänään jatkan ja tontilla alko taas muuraushommat, eli mies on töitten jälkeen siä hommissa, jotenka mulle jää koiran ulkoilutus, on siis pakko lähtee käppäileen... Onneks on noin upeet kelit, kesä tulee sittenkin...

Tsemppiä taas kaikille ens vkoon...

Maruzella

ps. Austen, kyselit ylöjärveläistä; täälä ois yksi

Eli viime viikon paino 65,3 kiloa

Tänä aamuna 66 kiloa

Muutos +700 g

Voi ei siis kun nyt olen yrittäny nimenomaan katsoa syömisiäni niin sitten näyttää vaan plussaa, tosin yhden vaunulenkin olen lisännyt päivän rutiineihin lisää . Parempaa tulosta odotellessa ensi viikkoon...

Olen muuten vielä iltaisin jumpannut tv:n ääressä. eikös lihas paina enemmän kuin läski!

Eikä tuo täysimetyskään nuita läskejä ole viennyt ehkä sen selluliitin on hiukan hävittäny, tai sitten johtuu mun hillittömästä veden juonnista.

Minkki

oli 80,6kg, kun nyt iltapäivällä itseni punnitsin...

Viikko sitten neuvolan vaaka näytti 80kg. Viikon päästähän sen oikeesti näkee, kun samalla vaa`alla punnitsee, että onko mitään tapahtunut. Tänään oli tarkoitus mennä kuntosalille vaan joudun sen perumaan, koska ei ole autoa eikä lapsenvahtia, kun mies on töissä :(

T: Kumppari

Paino viime viikolla 62 kg

Paino nyt 62 kg

Periaatteessa ihan hyvin, kun vappuna tuli mässäiltyä nii paljon. Ehkä ens viikon punnitukseen ois tippunutkin paino, kun pitäs tehdä noita pihatöitä, eikä silloin kerkee syömään ja saa kuntoilua.

niisku

paino on pysynyt nyt siinä 65 kilossa, mikä on ihan ok minulle just nyt. Tällä viikolla se ei ole tippunut eikä noussut, vappuherkutteluista huolimatta. Noin kerran viikossa tulee jotain herkkuja edelleen puputettua, mutta sallin sen itselleni :) Oon karsinu iltapalan, ennen tuli aina syötyä jotain leipää vielä sen jälkeen kun saatiin lapset nukkumaan, nyt ei enää oikeestaan tee mielikään. Edelleen kärrytellään 3 km kauppaan kaksostenrattailla joka päivä ja siinä tulee kyllä hyvä hiki. Päivän jumppa on nyt jäänyt parina päivänä kun nää kakarat on ollu ihan mahottomia. Pienemmällä on päiväunet ollu hakusessa ja isommalla uhmakohtauksia. Mulla pää kipee, argh. No, tarkotus ois kyllä yrittää vielä pudottaa, mutta saa nähdä lähteekö ilman radikaaleja lisäliikuntoja. NÄmä 3 kiloa taisi olla niitä " laiskottelukiloja" . Netissä on muuten normaalipainolaskuri:

http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/bmi/index.xsp?SID=3201C8EE73A0E384...

Oon onneksi kuitenki 2 kiloo alle ylipainon rajan, eli ihan normaalipainonen. :) Täytyy vielä mainita, että viikko synnytyksen jälkeen satuin kahtena perättäisenä päivänä puntarille ja yön aikana oli kadonnu 5 kiloo! Näitä öitä kun sais useemman... :) Tais jotku turvotukset lähtä tuona yönä kun en muista lenkilläkään käyneeni...

Siis lähtöpaino 2 viikkoa sitten: 68kg

viikko sitten: 65 kg

nyt: 65 kg

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat