Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli olen ollut työtön vuoden alusta. Jos saan lapsen ensi vuonna niin minkä mukaan äiväraha määräytyy? Palkkatuloja mulla ei ole viime vuosina ollut (olin kotihoidontuella). Saan tällä hetkellä liiton rahaa n.55¿/pv.

Osaisko kukaan sanoa...?!

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Työtön

Jos hakijalle on maksettu vanhempainpäivärahakautta edeltäneen 4 kuukauden aikana työttömyysetuutta, koulutustukea tai työllistämistukea työelämävalmennukseen, hänen päivärahansa on vähintään 86 prosenttia maksetun etuuden määrästä. Jos työttömyysetuuteen tai koulutustukeen on sisältynyt korotettu ansio-osa, sitä ei huomioida päivärahaa laskettaessa

Tuntuu hullulta et edelliset äitiyslomarahat sain työtulojen perusteella, työttömyyspäivärahaan tuli monen kuukauden vuosilomat joten työttömyyspäiväraha on suurempi kuin " edesmennyt" palkka ja näin ollen saisin äitiyspäivärahaa enemmän kuin silloin kun se oli työtulojen mukaan laskettu.

T:Ap

Vaikka en vielä raskaana olekkaan ja olin varautunut siihen että sitten kun (jos) tärppää niin saan minimin. En tiennyt että työttömyyskorvaukset vaikuttaa. Maanantaina aletaan lapsenteko puuhat ja aihe siis aika ajankohtainen (toivottavasti). Eli ei tämä asia rahasta ole kiinni mutta luulin tosiaan toisin... Melko iloinen yllätys ettei talous menekkään niin tiukille...

T:ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat